Počet nahlášených stížností: | 36 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 3.4.2023 mi byl na e-mail doručen dobropis na částku 741,75 Kč za předplatné časopisu, který byl splatný dne 30.4.2023. Úhrada neproběhla a v e-mailu je dále uvedeno, že ohledně dobropisu budu kontaktována, ale od 3.4.2023 mě nikdo nekontaktoval.
předplatné časopisu Všechno co mám ráda, neuhrazený Opravný daňový doklad
Úhrada opravného daňového dokladu ve výši 741,75 Kč.
|
Tweet |
Za „běžných“ okolností by měl spotřebitel právo na vrácení peněz na základě vystaveného dobropisu.
Dne 17.4.2023 však bylo zahájeno insolvenční řízení Městským soudem v Praze se společností PrePay s.r.o. Věřitelé jsou oprávněni od zahájení insolvenčního řízení uplatnit v něm své pohledávky přihláškou, a to i v případě, že insolvenční soud ještě nezveřejnil výzvu k podávání přihlášek. Přihlášku pohledávky lze podat pouze na formuláři, který je zveřejněn na adrese ISIR.justice.cz a na webových stránkách Ministerstva spravedlnosti (www.justice.cz) včetně pokynů pro jejich vyplnění spolu se vzorově vyplněným formulářem.
Dne 2. 5. 2023 bylo zveřejněno rozhodnutí o úpadku (zde: https://isir.justice.cz/isir/doc/dokument.PDF?id=54402398), ve kterém soud věřitele vyzývá k přihlášení svých pohledávek, jestliže tak ještě neučinili. Spotřebitelům tedy doporučujeme, aby uplatnili své pohledávky v insolvenčním řízení, a to ve lhůtě dvou měsíců ode dne rozhodnutí o úpadku. K pozdním podáním se nepřihlíží.
Insolvenční rejstřík je veřejně přístupný pro každého. Dlužníka jakožto právnickou osoby pak lze dohledat podle názvu firmy, popřípadě jejich identifikačního čísla (IČO). Soud, správce ani sám dlužník nemá povinnost informovat své věřitele. V insolvenci se veškerá rozhodnutí a výzvy zveřejňují pouze elektronicky. Lze využít tento odkaz pro podrobné informace: https://isir.justice.cz/isir/ueu/evidence_upadcu_detail.do?id=F712D9462BA4B7D6E05333F21FACCFB2.
Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.