Počet nahlášených stížností: | 792 |
Z toho za letošní rok: | 6 |
Stále v řešení: | 10 |
Dobrý den, koupila jsem si po nějaké době opět "Řecký jogurt" citron a limeta. Bohužel zřejmě v rámci šetření výrobce zapomněl přidat tu příchuť. Skoro nic- jen lehounký náznak, že šla limeta s citronem okolo. :-(. Už si žádný výrobek od této značky - Pilos - nekoupím a budu šířit všude info o tomto smutném zážitku. Zkuste se prosím zamyslet, zda je tento přístup(dělat si ze zákazníka legraci a šidit ho kde se dá) vaším cílem.
Děkuji
S pozdravem
Šárka Hudečková
Pilos, "Řecký jogurt" citron a limeta, datum spotřeby- 13.05.2023, carovy kod: 4056489581772
Abyste prodávali kvalitní nikoliv diskontní potraviny. Tuto značku - Pilos- si už nikdy nekoupím. Nic nechci- jen vás informovat o šlendryjánu!
|
Tweet |
Jestliže zakoupená věc nemá očekávané vlastnosti, je možné ji reklamovat u prodávajícího. Spotřebitel by v tomto případě měl nárok na dodání nové věci bez vad, a nebylo-li by to možné, měl by nárok na odstoupení od smlouvy. K uplatnění reklamace není potřeba předložit doklad o zaplacení. Je však ale nutné prokázat, že zboží bylo zakoupeno u prodávajícího (například výpisem z účtu atd.).
Stížnost nyní přeřazujeme na společnost, aby se k ní mohla vyjádřit.
Dobrý den, paní Hudeckova, mrzí nás, že jste si na jogurtu nepochutnala. V tomto případě je možnost výrobek v prodejně vrátit a budou Vám za daný výrobek vráceny peníze. S pozdravem, Lidl Česká republika, v.o.s.
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.