Společnost


Vinted s.r.o.

Počet nahlášených stížností:208
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:11
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#66778Blokování účtu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 4 dny 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
04.05.2023, před rokem

Romana Voithová

Znění stížnosti

Dobrý den
Jak jsem se zde dočetla mám stejnou zkušenost se zablokováním účtu.Po vložení zboží(3trika s potiskem CK,Adidas,TH všechny prodej celkem za 60kc)okamžitá blokace účtu ,ze prodáván padělky.Byli vyfoceny i se štítkem ,kde je zřetelně vidět ,ze trika byla pouze pojištěna a za cenu kompletu jsem opravdu nechtela nikoho oklamat ani na něm vydělat.Navíc jsem tyto trika na Vinted před časem zakoupila pro syna a když z nich vyrostl chtěla jsem je nabídnout dále.
Na můj dotaz mi Vinted odpoved robot a po tě nějaká paní,že jsem prodávala padělky.
Mám tam stále očekávané platby a ani nevim ,zda mi přijdou,když mi účet zablokovali.
Dnes mi tam skočili navíc dvě zprávy k šatům ,kde nebyla značka a Já u inzerátu napsala”Nemá značku” a Vinted mi napsal,že ,když není cedulka mám udat ,že “Nemá značku”.
Už mi to přijde až neuvěřitelné,na účet se nedostanu a Vinted mě upozorňuje na něco co jsem již u vkladu udělala.
Na hlavní stránce mám Účet zablokován a když otevřít zprávy ,které mi otevřít jdou mám Účet(dočasně)blokován.
Nejsem žádná podvodnice prodávám pouze věci po svých dětech navíc většina byla zakoupena právě na Vinted.
Nyní nevím kdy a zda vůbec účet odblokují.Mám tam spoustu inzerátů ,ke kterým se již nemám šanci dostat a znovu fotit a popisovat každý kus ,na to již nemám sílu .


Produkt

Zablokováním účtu


Požadované řešení

Byla bych moc ráda,kdyby mi Vinted můj účet odblokoval .Nejsem podvodnice jen maminka co má přebytek věcí a chce udělat radost ostatním .
Na Vinted jsem dlouho a byla bych vděčná za odblokování účtu


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.5.2023 09:09, před rokem

Dle bodu 12.1 obchodních podmínek společnosti si Vinted s.r.o. vyhrazuje právo dle svého uvážení omezit používání stránek a stanovit podmínky takového omezení (tj. částečný či úplný zákaz používat stránky), uložit různé druhy sankcí (např. varování) či blokovat přístup uživatele na stránky, a to včetně zrušení jakéhokoliv uživatelského účtu, který byl na stránkách registrován, a zakázat uživateli opětovnou registraci na stránkách za účelem jejich používání. K tomuto kroku má však společnost právo pouze v situaci, kdy jsou splněny podmínky taxativně vymezené v obchodních podmínkách v bodu 11.1 (např. jde o jednání, kterým uživatel úmyslně či vědomě na stránkách šíří nepravdivé či nesprávné informace, uráží jiné osoby nebo se chová nevhodně; zneužívá stránky tím, že maže své informace v rámci účtu, hodnocení účtu uživatele přidaná ostatními uživateli, smaže svůj celý účet a vytvoří si nový účet, případně využívá podobné metody k poskytování nepravdivých informací o svém účtu za účelem zneužívání stránek).

Výčet důvodů dočasné i trvalé blokace nalezne spotřebitel zde: https://www.vinted.cz/help/92.

Doporučujeme spotřebiteli kontaktovat společnost ohledně vzniklé situace prostřednictvím kontaktního formuláře (dostupného zde: https://www.vinted.cz/help/support_tickets/new?ch=help_center&faq_entry_id=615&allow_direct=1).

Jestliže by spotřebiteli nebyly vyplaceny peněžní prostředky, které měl na svém účtu, mohlo by se jednat o bezdůvodné obohacení. Zadržuje-li společnost peněžní prostředky spotřebitele bez právního důvodu, jedná se o bezdůvodné obohacení (ve smyslu § 2991 a násl. občanského zákoníku). Kdo se bezdůvodně obohatil, je povinen získaný majetkový prospěch vrátit ochuzenému bezprostředně po výzvě. Pokud tak neučiní, ocitá se v prodlení a ochuzený má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení.

Podnikatele je možné vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu. Zaslání předžalobní výzvy nikoho nezavazuje k podání žaloby u soudu. Ale při projednání sporu před soudem, má v případě úspěchu ten, kdo vyzval protistranu předžalobní výzvou, právo na náhradu nákladů řízení. Jejím zasláním je zároveň dlužník upozorněn na možnost uhradit dluh bez dalších soudních výdajů. Více informací ohledně náležitostí předžalobní výzvy je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3511/predzalobni-vyzva.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.8.2023 12:21, před rokem

Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.10.2023 15:28, před rokem

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.