Společnost


Lidl Česká republika s.r.o.

Počet nahlášených stížností:789
Z toho za letošní rok:3
Stále v řešení:9
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Toto skore je založeno na 151 stížnostech.

#66782Opakované podvádění zákazníků s cenami v akci

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

3 měsíce 28 dnů 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
04.05.2023, před rokem

Ondřej Bartoš

Znění stížnosti

V tomhle řetězci neustále účtují plne ceny u pokladny za zboží, které udávají v akci za podstatně nižší ceny. Opakovaně se to stává hlavně u pečiva ve Zlíně, kde vyloženě spoléhají na to, že se lidi nedivaji co jim paní pokladní razí za ceny, které mají pak zaplatit. Při neustálém upozorňování prodavačky u pokladny, která to pak s někým jen probere ve sluchátku, ze mají asi špatně nastavené ceny v pokladně a nechapavym výrazem, se to v tomhle obchodě děje dál. Některé paní pokladní dokáží i přesvědčovat, že máte nejspíš jiné zboží než je v akci, což je samozřejmě nesmysl. Na tyhle "akce" lidi vlastně do toho obchodu přijdou, ale následně, když se nedivaji co jim naúčtují u pokladny, tak zaplatí plné drahé ceny. Prostě obyčejní podvodníci.


Produkt

Pečivo v akci


Požadované řešení

Účtovat ceny, které jsou udávané u výrobků.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.5.2023 09:33, před rokem

Prodávající je povinen informovat v souladu s cenovými předpisy a přímo použitelným předpisem Evropských společenství spotřebitele o ceně prodávaných výrobků nebo poskytovaných služeb zřetelným označením výrobku cenou nebo informaci o ceně výrobků či služeb jinak vhodně zpřístupnit. Informace o ceně nesmí zejména vzbuzovat zdání, že cena je nižší, než jaká je ve skutečnosti.

Nabídka zboží, která je tvořena i cenou u něj uvedenou (i v letáku), je pro obchodníka závazná. Pokud jinou cenu uvádí a jinou účtuje, dopouští se klamavého jednání a je právem spotřebitele dožadovat se rozdílu v ceně zaplacené navíc.

Domníváme se tedy, i přes případné řádné uvedení ceny u zboží na prodejně, že společnost měla účtovat cenu z letáku.

Spotřebitelům vždy doporučujeme, aby si účtenky kontrolovali co nejdříve po zaplacení, nejlépe ihned, v prostorách k tomu určených.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
9.5.2023 11:25, před rokem

Dobrý den,pane Bartoši, mrzí nás, pokud Vám byla cena chybně namarkována. Doporučujeme Vám opětovně se do prodejny dostavit a situaci dořešit s vedoucím, rozdílná hodnota Vám bude vrácena. Zároveň také předáme upozornění do dané prodejny. Za kompliakce se Vám omlouváme. S pozdravem Lidl Česká republika ,v o.s

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.6.2023 11:47, před rokem

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.9.2023 16:03, před rokem

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Vzhledem k příslibu společnosti ohledně vrácení rozdílné hodnoty a prověření podnětu na příslušné prodejně stížnost uzavíráme s dosažením dohody.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.