Společnost


Lidl Česká republika s.r.o.

Počet nahlášených stížností:789
Z toho za letošní rok:3
Stále v řešení:9
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Toto skore je založeno na 151 stížnostech.

#66786Neoprávněně nauctovany poplatek za parkovani

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

2 měsíce 13 dnů 11 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
04.05.2023, před rokem

Hana Geissederova

Znění stížnosti

Dnes 4.5.2023 vjel můj manžel na parkoviště u Lidlu v ČB v ulici B. Němcové 2148. Vjezdové závora byla otevřena, před ním žádné auto neprojelo. Koupil kvetiny a chtěl vyjet výjezdem. Zde byla závora zavřená a automat požadoval výjezdní parkovaci lístek, ten bohuzel nemel,jelikoz vjezdni zavora byla otevrena. Obrátil se na obsluhu pokladen, vysvětlil situaci s otevřenou zavorou a okamžitě musel zaplatit 100 Kč za parkovani aby se dostal z parkoviště. Manžel není rozený Čech, možná vznikla jazyková bariéra, ale mrzí mě, že zaplatil 100 Kč za 2 min parkování. Toto by se stát nemělo a zaměstnanec by měl situaci prověřit a potom zadat poplatek. To se ale nestalo!


Požadované řešení

Požadovaný poplatek 100 Kč za parkovani 2 min na parkovišti je neoprávněný, jelikož došlo nejspíše k technické závadě na vjezdové zavore a ta byla na straně Lidlu. 100 Kč by mělo být vráceno a příště situaci lépe prověřit.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.5.2023 15:18, před rokem

Z popisu vyplývá, že by se mohlo jednat o pochybení společnosti. V takovém případě by po spotřebiteli společnost nemohla požadovat úhradu dané částky.

Zadržuje-li podnikatel peněžní prostředky spotřebitele bez právního důvodu, jedná se o bezdůvodné obohacení (ve smyslu § 2991 a násl. občanského zákoníku). Kdo se bezdůvodně obohatil, je povinen získaný majetkový prospěch vrátit ochuzenému bezprostředně po výzvě. Pokud tak neučiní, ocitá se v prodlení a ochuzený má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení.

Společnost by musela prokázat, že na uhrazení částky má nárok (např. kamerovým záznamem).

Jestliže byly závory při vjezdu otevřené, mohl se spotřebitel oprávněně domnívat, že je parkoviště bezplatné.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
10.5.2023 07:22, před rokem

Dobrý den, paní Geissederova, mrzí nás situace, která na parkovišti nastala a za celou situace se omlouváme. Doporučujeme Vám se v tomto případě obrátit na náš zákaznický servis na čísle 210 023 400. Kolegové s Vámi situaci dořeší. Věříme, že vše bude vyřešeno k Vaší spokojenost. S pozdravem Lidl Česká republika, v.o.s

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
22.5.2023 10:40, před rokem


Hana Geissederova

Dobrý den,
na zákaznický servis jsem volala a paní operatorka o ničem nevěděla a odkazala mě na manažera dane prodejny, ať si tam dojdu a vše s ním projednam.
Tam jsem nešla, na to nemám čas. Hledala jsem emailovou adresu prodejny, abych celou stiznost s komentarema preposlala, ale
adresu nenašla. Bohužel se nic nevyresilo.
S pozdravem
Hana Geissederova

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
11.7.2023 07:40, před rokem

Prosím o uzavření. Děkuji.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.7.2023 09:18, před rokem

Děkujeme stranám za součinnost. S ohledem na reakci spotřebitelky jsme však nuceni stížnost uzavřít bez dosažení dohody.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.