Počet nahlášených stížností: | 23 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
V listopadu 2022 jsem objednala Garmin hodinky a golfové míčky v celkové hodnotě 7992kč. Po mnohých ujištění, že hodinky: budou skladem, jsou skladem atd zboží stále odesláno nebylo. Těsně před vánoci jsem tedy navštívila obchod osobně - 22.12.2022. Golfové míčky jsem dostala do ruky a k nim opravný daňový doklad č. 220400590 k hodinkám s datem vrácením platby 5.1.2023 a částkou 7.101kč
Bohužel platba se na můj účet stále nevrátila.
Poradili byste mi, jak postupovat dál?
Děkuji za radu.
Adina Alfery
Garmin Approach S60 Black Lifetime - Barva : černá
požaduji vrácení peněz
|
Tweet |
Za „běžných“ okolností by měl spotřebitel právo na vrácení peněz na základě vystaveného dobropisu.
Dne 14.4.2023 však bylo zahájeno insolvenční řízení Městským soudem v Praze se společností WEBGOLF s.r.o. Společnost se tedy nyní nachází v insolvenčním řízení, přičemž spotřebitelé mohou přihlašovat své pohledávky. Spotřebitelům tedy doporučujeme, aby uplatnili své pohledávky v insolvenčním řízení, a to ve lhůtě dvou měsíců ode dne rozhodnutí o úpadku. K pozdním podáním se nepřihlíží.
https://isir.justice.cz/isir/ueu/evidence_upadcu_detail.do?id=F7131A8B676AB7AAE05333F21FAC9F1D)
Formulář pro přihlášení pohledávky nalezne spotřebitel zde: https://portal.justice.cz/Justice2/Uvod/uvod.aspx.
Pokyny pro jeho vyplnění jsou dostupné zde: https://www.justice.cz/documents/18489/0/Prihlaska_pohledavky_pokyny.pdf/5af3dd64-d42c-4676-af68-3ef036adec63.
Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.