Společnost


HONG KONG XUNCHICHENG Co., Limited

Počet nahlášených stížností:2
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#66801Zboží neodpovídá kelikosti

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 21 dnů 5 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
05.05.2023, před rokem

Pavlína Zvelebilová

Znění stížnosti

Zboží dorazilo, ale kvalita velikost neodpovídá.


Produkt

Aktualizovat objednávku ( 2 ) 商品图片 【Under Armor®】Luxusní zimní nepromokavé a nemrznoucí termo oblečení Černá/3XL 1.350,00 Kč X 1 商品图片 【Under Armor®】Luxusní zimní nepromokavé a nemrznoucí termo oblečení Červené/4XL 1.350,00 Kč X 1 Mezisoučet 2.700,00 Kč Lodní doprava Volný, uvolnit Celkový 2.700,00 Kč


Požadované řešení

Společnost neodpovídá na emaily se žádostí o adresu pro vrácení zboží.
Nelze nikam zaslat a požadovat peníze zpět.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.5.2023 11:04, před rokem

Vzhledem k poskytnutým údajům ohledně subjektu ("kafiloe") od spotřebitele, jsme označili za subjekt společnost HONG KONG XUNCHICHENG Co., Limited, která provozuje e-shop kafiloe.com. Při vyhledávání subjektu se nám však zobrazily se stejným názvem (KAFILOE) i e-shopy na webových stránkách dbrhs.shop a luoig.shop.

Na webu dbrhs.shop a luoig.shop je uvedena:
- zpáteční adresa: US,South Salt Lake City,UT,51 S Main St, Salt Lake City,UT 84101 a
- e-mail: cs2@7bess.com.

Při koupi zboží na dálku má spotřebitel dle § 1829 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, 14 dnů od převzetí zboží nárok na to, aby u prodávajícího uplatnil možnost odstoupit od smlouvy bez udání důvodů.

V návaznosti na to má prodávající povinnost mu dle § 1832 odst. 1 občanského zákoníku vrátit do 14 dnů od tohoto odstoupení všechny peněžní prostředky včetně nákladů na dodání, které od něho na základě smlouvy přijal, stejným způsobem. Zákon připouští pozdržení platby jedině v případě, že spotřebitel ještě nevrátil zboží nebo neprokázal jeho odeslání. Pokud taková skutečnost nenastala, není důvod k pozdržení vrácení peněžních prostředků spotřebiteli.

Jestliže již lhůta pro odstoupení od smlouvy bez udání důvodů uplynula, je možné zboží reklamovat. Podle § 2169 platí, že má-li věc vady (věc neodpovídá popisu), může spotřebitel v daném případě požadovat dodání nové věci v souladu s objednávkou. Není-li to možné, má spotřebitel právo odstoupit od smlouvy a požadovat vrácení peněžních prostředků.

Z výše uvedeného vyplývá, že spotřebitel má právo od smlouvy odstoupit či zboží reklamovat, ale vzhledem k tomu, že stránky kafiloe.com obsahují pouze označení společnosti bez uvedení adresy a stránky dbrhs.shop a luoig.shop zase adresu bez označení společnosti, nevíme, komu by měl spotřebitel odstoupení od smlouvy či reklamaci přímo adresovat. Z tohoto důvodu je šance na uplatnění práva minimální.

Před využitím e-shopů a zaplacením spotřebitelům doporučujeme, aby si zjistili podstatné informace (jako jsou provozovatel e-shopu, zda je možné věc vrátit, jakým způsobem, na jakou adresu a do kdy by měly být peníze vráceny na účet) a ověřili si e-shop, což lze učinit např. na určitých recenzních portálech.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt nejspíše se sídlem v Číně, nemůže se spotřebitel obrátit na Českou obchodní inspekci ani Evropské spotřebitelské centrum. V případě, že se spor nepodaří vyřešit smírnou cestou bude se spotřebitel moci obrátit na dozorový orgán v zemi sídla společnosti.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.8.2023 13:00, před rokem

Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.9.2023 16:39, před rokem

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.