Společnost


Lidl Česká republika s.r.o.

Počet nahlášených stížností:789
Z toho za letošní rok:3
Stále v řešení:9
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Toto skore je založeno na 151 stížnostech.

#66804Chyvně naúčtovaná částka za nákup

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

2 měsíce 5 dnů 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
05.05.2023, před rokem

Miluše Pajmová

Znění stížnosti

Dobrý den, dnes jsem v Lidl, Karlovy Vary, Vítězná nakoupila zboží za 1.429,01 Kč. Jsem z Toužimi, bohužel jsem účtenku kontrolovala až doma a zjistila jsem, že mi pán na pokladně č. 5 naúčtoval místo 4 ks polotučného tvarohu, tak 8 ks. Čím mě neoprávněně účtoval o 91.60 Kč více. Dost mě to rozlobilo, protože to už je podstatná částka v nákupu.
Vím, že bych měla kontrolovat nákup už na prodejně, ale byl tam takový nával kupujících, že jsem chtěla uvolnit místo ostatním a bohužel jsem kontrolovala až doma.


Požadované řešení

Vrácení částky 91,60 Kč na můj účet nebo jako bonus na moji kartu.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.5.2023 10:58, před rokem

Spotřebitelům vždy doporučujeme, aby si účtenky kontrolovali co nejdříve po zaplacení, nejlépe ihned, aby předešli podobným problémům.

Jestliže zboží na účtence neodpovídá zakoupenému zboží, je možné službu reklamovat. V tomto případě je nejlepší reklamovat ihned. Je vhodné k reklamaci také připojit fotografie produktu, aby prodávající mohl reklamaci lépe vyřešit.

Vznikla-li na straně prodávajícího povinnost vrátit peníze, musí tak učinit stejnou formou, jakou bylo zboží zaplaceno. Jiným způsobem - např. voucherem apod. pouze po výslovném souhlasu spotřebitele.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
9.5.2023 11:20, před rokem

Dobrý den, paní Pajmová, mrzí nás, pokud Vám bylo namarkováno zboží, které jste nezakoupila. Doporučujeme Vám opětovně se do prodejny dostavit spolu s pokladním dokladem a situaci dořešit s vedoucím, situaci s Vámi vyřeší.S pozdravem Lidl Česká republika, v.o.s

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.6.2023 11:45, před rokem

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
20.6.2023 14:06, před rokem


Miluše Pajmová

Dobrý den, platbu jsem reklamovala přímo na prodejně. S manažerem bylo trochu komplikované jednání /něco v tom smyslu, že by to mohl říct každý.../, ale nakonec mi špatně účtovanou částku vrátil. Děkuji Vám za zprávu a přeji hezký den. Miluše Pajmová.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
11.7.2023 07:38, před rokem

Dobrý den, prosím o uzavření. Děkuji.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.7.2023 08:17, před rokem

Na základě vyjádření smluvních stran stížnost uzavíráme s dosažením dohody.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.