Počet nahlášených stížností: | 789 |
Z toho za letošní rok: | 3 |
Stále v řešení: | 9 |
Dobrý den, dnes jsem v Lidl, Karlovy Vary, Vítězná nakoupila zboží za 1.429,01 Kč. Jsem z Toužimi, bohužel jsem účtenku kontrolovala až doma a zjistila jsem, že mi pán na pokladně č. 5 naúčtoval místo 4 ks polotučného tvarohu, tak 8 ks. Čím mě neoprávněně účtoval o 91.60 Kč více. Dost mě to rozlobilo, protože to už je podstatná částka v nákupu.
Vím, že bych měla kontrolovat nákup už na prodejně, ale byl tam takový nával kupujících, že jsem chtěla uvolnit místo ostatním a bohužel jsem kontrolovala až doma.
Vrácení částky 91,60 Kč na můj účet nebo jako bonus na moji kartu.
|
Tweet |
Spotřebitelům vždy doporučujeme, aby si účtenky kontrolovali co nejdříve po zaplacení, nejlépe ihned, aby předešli podobným problémům.
Jestliže zboží na účtence neodpovídá zakoupenému zboží, je možné službu reklamovat. V tomto případě je nejlepší reklamovat ihned. Je vhodné k reklamaci také připojit fotografie produktu, aby prodávající mohl reklamaci lépe vyřešit.
Vznikla-li na straně prodávajícího povinnost vrátit peníze, musí tak učinit stejnou formou, jakou bylo zboží zaplaceno. Jiným způsobem - např. voucherem apod. pouze po výslovném souhlasu spotřebitele.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Dobrý den, paní Pajmová, mrzí nás, pokud Vám bylo namarkováno zboží, které jste nezakoupila. Doporučujeme Vám opětovně se do prodejny dostavit spolu s pokladním dokladem a situaci dořešit s vedoucím, situaci s Vámi vyřeší.S pozdravem Lidl Česká republika, v.o.s
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Dobrý den, platbu jsem reklamovala přímo na prodejně. S manažerem bylo trochu komplikované jednání /něco v tom smyslu, že by to mohl říct každý.../, ale nakonec mi špatně účtovanou částku vrátil. Děkuji Vám za zprávu a přeji hezký den. Miluše Pajmová.
Dobrý den, prosím o uzavření. Děkuji.
Na základě vyjádření smluvních stran stížnost uzavíráme s dosažením dohody.