Počet nahlášených stížností: | 444 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 7 |
Objednala jsem si 2x koženkovou bundu Tommy Hilfiger (dámská + pánská) - na jejich webu (fcb viral) bylo foto kmenného zn. obchodu Tommy Hilfiger - s tím, že v rámci pocovidového výprodeje skladů rozprodávají několik málo kusů těchto koženkových bund.... klasický e-shop nabídka značkového zboží - pod hlavičkou ZALANDO (s jejich logem a se vším všudy...od všeho jen pár kousků....
I v objednávce a následném potvrzení bylo vše zobrazeno tak jak má - opět pod hlavičkou fi ZALANDO.
dnes dovezen balíček DPD kurýrem - na dobírku - a v něm úplně jiné zboží!!!! 2x pánská bavlněná mikina na zip - od Vietnamců...v hodnotě několika set korun
Obratem odesán email na firmu (e-shop) bez odpovědi.
Požaduji navrácení peněz anebo odpovídající zboží.... !!! Cena za kus byla 1100 Kč čili placeno cca 2200 Kč....
objednávka č. Order No. ZWT00006166
Požaduji navrácení peněz anebo odpovídající zboží.... !!! Cena za kus byla 1100 Kč čili placeno cca 2200 Kč....
|
Tweet |
Vzhledem k obdobným stížnostem máme za to, že by se mohlo jednat o tutéž společnost, která provozuje i e-shop rdukaa.com a sqskmzo.com.
V obchodních podmínkách na webu rdukaa.com je uvedena společnost FADEL-BEATTY LIMITED z Irska, přičemž další společností, která je uvedena v kontaktech na této stránce je společnost LAYLA LIMITED z Hong Kongu. Spotřebitel může zkusit kontaktovat e-shop prostřednictvím e-mailu support@pukrtyuo.com, který je na tomto e-shopu označen za kontaktní e-mail.
Při koupi zboží na dálku má spotřebitel dle § 1829 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, 14 dnů od převzetí zboží nárok na to, aby u prodávajícího uplatnil možnost odstoupit od smlouvy bez udání důvodů.
V návaznosti na to má prodávající povinnost mu dle § 1832 odst. 1 občanského zákoníku vrátit do 14 dnů od tohoto odstoupení všechny peněžní prostředky včetně nákladů na dodání, které od něho na základě smlouvy přijal, stejným způsobem. Zákon připouští pozdržení platby jedině v případě, že spotřebitel ještě nevrátil zboží nebo neprokázal jeho odeslání. Pokud taková skutečnost nenastala, není důvod k pozdržení vrácení peněžních prostředků spotřebiteli.
Jestliže již lhůta pro odstoupení od smlouvy bez udání důvodů uplynula, je možné zboží reklamovat. Podle § 2169 platí, že má-li věc vady (věc neodpovídá popisu), může spotřebitel v daném případě požadovat dodání nové věci v souladu s objednávkou. Není-li to možné, má spotřebitel právo odstoupit od smlouvy a požadovat vrácení peněžních prostředků.
Z výše uvedeného vyplývá, že spotřebitel má právo od smlouvy odstoupit či zboží reklamovat, ale vzhledem k tomu, že stránky obsahují více společností a nevíme, s kým spotřebitel smlouvu uzavřel a vůči komu může nárokovat svá práva, je šance na uplatnění práva minimální.
Před využitím e-shopů a zaplacením spotřebitelům doporučujeme, aby si zjistili podstatné informace (jako jsou provozovatel e-shopu, zda je možné věc vrátit, jakým způsobem, na jakou adresu a do kdy by měly být peníze vráceny na účet) a ověřili si e-shop, což lze učinit např. na určitých recenzních portálech.
Pokud by byl prodávající zahraniční podnikatelský subjekt sídlící v EU, doporučujeme spotřebiteli, aby se obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.
Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.