Počet nahlášených stížností: | 6 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Obdržal som košele,ktoré som si ale neobjednal.Chcel som úplne iné.Tieto sú doma šité bez ochranných označení,proste šmejd.Zaplatil som dva krát 32 eur za tovar,ktorý som nechcel len preto,že som nevidel aké košele vyplácam.Moja objednávka bola celkom iná.Už po prvej som objednal košelu,ktorá sa mi páčila,ale znovu poslali taký istý smejd ako prvá,iba inej velikosti.Balené sú asi v čínskych skladoch,lebo ba obale boli čínske znaky a velikost.Je to klamanie zákazníka.Sú to košele doma šité bez akýchkoľvek značení o praní,či akosti materiálu.Prišlo mi to dobierkou **
Pánska ležérna košeka velikosti S za 32 eur
Neviem ako to vyriešiť ani ako vrátiť košele lebo okrem názvu Black Intermezzo Inc tam nič nie je,iba to čo som napísal.Košele už nechcem,lebo neverím,že príde tá pravá a znovu by poslali takúto istú,lebo sa chcú zbaviť tovaru,ktorý je šmejd.Balit veci do takých obalov,aby bolo vidno čo preberám.
|
Tweet |
Subjekt, který je spotřebitelem označen, se nám nepodařilo dohledat. Proto bude stížnost uzavřena pro nedostupnost subjektu.
Pokud by se závazek řídil českým právem, platilo by následující:
Nemá-li věc vlastnosti, které byly sjednány nebo které se dají od věci očekávat, je věc vadná. Má-li věc vady, může spotřebitel požadovat dodání nové věci. Není-li to možné, má spotřebitel právo odstoupit od smlouvy a požadovat vrácení peněžních prostředků. Místo výše uvedených způsobů nápravy může spotřebitel žádat přiměřenou slevu.
Vzhledem k tomu, že smlouva byla uzavřena za pomoci prostředku umožňujícího komunikaci na dálku, může spotřebitel taktéž využít práva odstoupit od smlouvy bez udání důvodu ve lhůtě 14 dní od převzetí věci. Pokud spotřebitel odstupuje od smlouvy, je povinen o tom informovat prodávajícího (v případě soudního sporu by musel spotřebitel prokázat, že od smlouvy odstoupil) a vrátit prodávajícímu zboží. Prodávající je povinen vrátit spotřebiteli peněžní prostředky nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Prodávající nemusí vracet peněžní prostředky dříve, než mu spotřebitel prokáže, že mu zboží odeslal. Nevrátil-li prodávající peněžní prostředky ve výše uvedené lhůtě, může spotřebitel požadovat také zákonný úrok z prodlení.
Z výše uvedeného vyplývá, že spotřebitel dle českého práva má právo od smlouvy odstoupit, ale vzhledem k tomu, že neznáme prodávajícího a nevíme, komu by měl spotřebitel odstoupení od smlouvy adresovat, je šance na uplatnění práva minimální.
Spotřebitelům doporučujeme, aby si daný e-shop vždy před zaplacením kupní ceny ověřili, což lze učinit např. na určitých recenzních portálech.
Pokud by byl prodávající zahraniční podnikatelský subjekt sídlící v EU, doporučujeme spotřebiteli, aby se obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.
Jestliže by se jednalo o subjekt mimo EU, doporučujeme spotřebiteli obrátit se na dozorový orgán v zemi sídla společnosti.