Společnost


Zásilkovna s.r.o.

Počet nahlášených stížností:528
Z toho za letošní rok:7
Stále v řešení:61
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

52%
48%
Toto skore je založeno na 72 stížnostech.

#66811MUSIC WORLD - vrácení balíčků před vypršením lhůty na vyzvednutí

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 27 dnů 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
05.05.2023, před rokem

Jitka Řádková

Znění stížnosti

Na Zásilkovnu MusicWorld Dlážděná, Praha 1 jsem si nechala doručit 3 balíčky a jeden den jsem si přišla vyzvednout pouze 1 z nich. Pán mi řekl, že mi další 2 balíky (na které jsem měla k vyzvednutí ještě 5 a 6 dní) pošle další pracovní den zpět, protože není skladník a nechce tam ty balíky mít. I přes fakt, že já mám právo si balík vyzvednout do 7 dnů (při prodloužení až do 14 dnů) od doručení na Zásilkovnu. Ještě se mě vyptával na důvody, jak kdyby mu do toho něco bylo. Zkrátka jsem si vzala nejmenší balík, který jsem akutně potřebovala, neboť to byl dárek a hned po vyzvednutí jsem odjížděla pryč z Prahy, tudíž jsem si další 2 chtěla vzít až po prodlouženém víkendu. Volala jsem přímo na infolinku do Zásilkovny a vyzvedávání jednoho balíčku, když jich tam máte více, je naprosto v pořádku a pobočka to nesmí zaslat zpět, dokud nevyprší lhůta na vyzvednutí. Na co se tam tedy provozuje Zásilkovna, když tam pán balíky mít nechce? :D Ať tedy napíše, že mají plno a balíky nepřijímají?
Ve zkratce - ve čtvrtek se mi balíčky doručili, 1 balíček jsem si vyzvedla v pátek, pro zbytek jsem si chtěla přijít v úterý ráno (pondělí 8.5. je svátek - mají zavřeno, víkendy taky). To na mě vyštěkl, že už to tam neuvidím. Já je tam správně ale mám mít alespoň do dalšího čtvrtka. Nehoráznost.


Produkt

Ve zkratce - ve čtvrtek se mi balíčky doručili, 1 balíček jsem si vyzvedla v pátek, pro zbytek jsem si chtěla přijít v úterý ráno (pondělí 8.5. je svátek - mají zavřeno, víkendy taky). To na mě vyštěkl, že už to tam neuvidím. Já je tam správně ale mám mít alespoň do dalšího čtvrtka. Nehoráznost.


Požadované řešení

Ponechání balíčku na pobočce po celou lhůtu na vyzvednutí.
Informovat nadřízeného + někoho, kdo tuto pobočku má na starosti, aby pán nesl za své chování následky.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.5.2023 11:53, před rokem

Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).

Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné a řádné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.

Více informací k reklamaci u společnosti Zásilkovna s.r.o. nalezne spotřebitel zde: https://www.zasilkovna.cz/reklamace.

Stížnost je možné směřovat i přímo ke společnosti Zásilkovna s.r.o. prostřednictvím kontaktního formuláře (dostupný zde: https://www.zasilkovna.cz/kontaktni-formular).

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
15.5.2023 13:43, před rokem

Dobrý den, paní Řádková, děkujeme za zpětnou vazbu. Takové jednání ze strany obsluhy je naprosto nepřístojné. Napište nám prosím čísla zásilek nebo přesnou adresu výdejního místa, ať můžeme zjednat nápravu a zajistit, že se něco takového nebude opakovat. Je pro nás důležité, aby se zákazníci cítili na pobočkách dobře a rádi se tam vraceli. Děkujeme za pomoc. Gabriela, tým Zásilkovny

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.6.2023 12:05, před rokem

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.9.2023 16:09, před rokem

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.