Počet nahlášených stížností: | 528 |
Z toho za letošní rok: | 7 |
Stále v řešení: | 61 |
Na Zásilkovnu MusicWorld Dlážděná, Praha 1 jsem si nechala doručit 3 balíčky a jeden den jsem si přišla vyzvednout pouze 1 z nich. Pán mi řekl, že mi další 2 balíky (na které jsem měla k vyzvednutí ještě 5 a 6 dní) pošle další pracovní den zpět, protože není skladník a nechce tam ty balíky mít. I přes fakt, že já mám právo si balík vyzvednout do 7 dnů (při prodloužení až do 14 dnů) od doručení na Zásilkovnu. Ještě se mě vyptával na důvody, jak kdyby mu do toho něco bylo. Zkrátka jsem si vzala nejmenší balík, který jsem akutně potřebovala, neboť to byl dárek a hned po vyzvednutí jsem odjížděla pryč z Prahy, tudíž jsem si další 2 chtěla vzít až po prodlouženém víkendu. Volala jsem přímo na infolinku do Zásilkovny a vyzvedávání jednoho balíčku, když jich tam máte více, je naprosto v pořádku a pobočka to nesmí zaslat zpět, dokud nevyprší lhůta na vyzvednutí. Na co se tam tedy provozuje Zásilkovna, když tam pán balíky mít nechce? :D Ať tedy napíše, že mají plno a balíky nepřijímají?
Ve zkratce - ve čtvrtek se mi balíčky doručili, 1 balíček jsem si vyzvedla v pátek, pro zbytek jsem si chtěla přijít v úterý ráno (pondělí 8.5. je svátek - mají zavřeno, víkendy taky). To na mě vyštěkl, že už to tam neuvidím. Já je tam správně ale mám mít alespoň do dalšího čtvrtka. Nehoráznost.
Ve zkratce - ve čtvrtek se mi balíčky doručili, 1 balíček jsem si vyzvedla v pátek, pro zbytek jsem si chtěla přijít v úterý ráno (pondělí 8.5. je svátek - mají zavřeno, víkendy taky). To na mě vyštěkl, že už to tam neuvidím. Já je tam správně ale mám mít alespoň do dalšího čtvrtka. Nehoráznost.
Ponechání balíčku na pobočce po celou lhůtu na vyzvednutí.
Informovat nadřízeného + někoho, kdo tuto pobočku má na starosti, aby pán nesl za své chování následky.
|
Tweet |
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).
Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné a řádné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Více informací k reklamaci u společnosti Zásilkovna s.r.o. nalezne spotřebitel zde: https://www.zasilkovna.cz/reklamace.
Stížnost je možné směřovat i přímo ke společnosti Zásilkovna s.r.o. prostřednictvím kontaktního formuláře (dostupný zde: https://www.zasilkovna.cz/kontaktni-formular).
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Dobrý den, paní Řádková, děkujeme za zpětnou vazbu. Takové jednání ze strany obsluhy je naprosto nepřístojné. Napište nám prosím čísla zásilek nebo přesnou adresu výdejního místa, ať můžeme zjednat nápravu a zajistit, že se něco takového nebude opakovat. Je pro nás důležité, aby se zákazníci cítili na pobočkách dobře a rádi se tam vraceli. Děkujeme za pomoc. Gabriela, tým Zásilkovny
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.