Společnost


CDS s.r.o. Náchod

Počet nahlášených stížností:11
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#66813Rušení autobusů

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 20 dnů 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
05.05.2023, před rokem

Lucie Zavřelová

Znění stížnosti

Nevím kdo vymýšlí jízdní řády. Rušení autobusů jen kvůli penězům mi přijde hloupé. A ten kdo ty řády vymýšlí a pořád je mění, tak asi není chytrý ani inteligentní. Do Studnic jezdí hodně lidí, protože je to vesnice a vy tam pošlete jeden autobus za 2 hodiny. Já jezdím z Červeného Kostelce do Studnic a všude musím čekat. Teď pojedu do Náchoda a pak vlakem, protože rušíte autobusy. Ještě, že nejsem starší člověk, protože bych tím vlakem ani jet nemohla. A ještě mě dostává, že některé autobusy ani nepřijedou ale na stránkách se ukáže, že jsou pryč přitom to tak není. Udělejte s tím něco, prosím.


Požadované řešení

Prosím přidejte nějaké autobusy z Náchoda do Studnice nebo alespoň z Červeného Kostelce do České Skalice.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.5.2023 12:04, před rokem

Stížnosti směřující vůči nedodržování jízdních řádů je vhodné a účelné směřovat přímo na konkrétního dopravce prostřednictvím jeho zákaznické telefonní linky či webového formuláře.

Zaměstnanec dopravní společnosti jedná za společnost, která by měla mít zvýšený zájem na jeho slušném jednání se zákazníky a řádném plnění pracovních povinností. Z tohoto důvodu doporučujeme obrátit se se stížností přímo na společnost, která by měla přijmout účinná opatření k nápravě.

Připomínky, stížnosti a podněty ohledně linkové dopravy v Královehradeckém kraji je možné podávat např. na e-mail: info@cdsnachod.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.8.2023 13:03, před rokem

Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.9.2023 16:39, před rokem

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.