Počet nahlášených stížností: | 11 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Nevím kdo vymýšlí jízdní řády. Rušení autobusů jen kvůli penězům mi přijde hloupé. A ten kdo ty řády vymýšlí a pořád je mění, tak asi není chytrý ani inteligentní. Do Studnic jezdí hodně lidí, protože je to vesnice a vy tam pošlete jeden autobus za 2 hodiny. Já jezdím z Červeného Kostelce do Studnic a všude musím čekat. Teď pojedu do Náchoda a pak vlakem, protože rušíte autobusy. Ještě, že nejsem starší člověk, protože bych tím vlakem ani jet nemohla. A ještě mě dostává, že některé autobusy ani nepřijedou ale na stránkách se ukáže, že jsou pryč přitom to tak není. Udělejte s tím něco, prosím.
Prosím přidejte nějaké autobusy z Náchoda do Studnice nebo alespoň z Červeného Kostelce do České Skalice.
|
Tweet |
Stížnosti směřující vůči nedodržování jízdních řádů je vhodné a účelné směřovat přímo na konkrétního dopravce prostřednictvím jeho zákaznické telefonní linky či webového formuláře.
Zaměstnanec dopravní společnosti jedná za společnost, která by měla mít zvýšený zájem na jeho slušném jednání se zákazníky a řádném plnění pracovních povinností. Z tohoto důvodu doporučujeme obrátit se se stížností přímo na společnost, která by měla přijmout účinná opatření k nápravě.
Připomínky, stížnosti a podněty ohledně linkové dopravy v Královehradeckém kraji je možné podávat např. na e-mail: info@cdsnachod.cz.
Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.