Počet nahlášených stížností: | 711 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 22 |
Dobrý denchtěl bych se zeptat koupil sem v AAAautobazar Chomutov auto Renault Espace a dostal jsem k němu i pojiš.carlife garance na1 rok.Nedávno mi auto vypov.službu tak sem se obrátil na prac.v AAA bazaru a te mi řekl nechte si to opravit a přineste fakturu uděláme něj.kompenzaci.MÍsto toho sem obdržel dopis,že o nějaké kompenz.nemůže být řeč,prý mě o všem informovali,že je auto skorovrak což není pravda já vím sem hlupák,který jejich praktikám nerozumí myslel sem ,že mě to jejich slavné pojiš.aspon trochu ochrání,ale šeredně sem se zmýlil.Ta oprava nepojízd.auta mě stála 4300kč a to nemluvím o ost.věcech.Prostě nabídka pojištění na dvě věci.DĚKUJIa nezl.se,že sem obtěžoval,jen sem se chtělzeptat zdali se stím dá něco dělat.DĚKUJI
KOMPENZACE
|
Tweet |
Kupující by si neměl odstranit vadu sám, pokud se chce domáhat práv z vadného plnění. Taková skutečnost (dohoda o opravě a její následná kompenzace) by musela být prokazatelně sjednána mezi prodávajícím a kupujícím pro vznik spotřebitelova nároku na proplacení vynaložených nákladů na opravu vozu prodejcem.
Pojištění Carlife představuje garanci na mechanický stav vozu dle sjednaných pojistných podmínek. Pojistné plnění je poskytováno v souladu s podmínkami konkrétní pojistné smlouvy.
Prodávající odpovídá za stav vozu, který je sjednaný ve smlouvě a za vady, které jsou na zboží při převzetí, pokud na ně neupozornil (tzv. skryté vady), nejedná-li se o vady odpovídající míře používání nebo o běžné opotřebení.
Jde-li o vadu, za kterou prodávající odpovídá, je povinen závadu odstranit nebo poskytnout přiměřenou slevu z kupní ceny. Pokud společnost uplatněnou reklamaci zamítne, je nutná porada se soudním znalcem, zda může určit, o jakou vadu z výše uvedených se jedná.
Vážený pane Kašpare,
pošlete nám prosím nějaké identifikační znaky, např.SPZ, ať se na situaci můžeme podívat. Děkuji.
DOBRÝ den a děkuji za reakci,no při mé smůle se s tím asi nedá nic dělat.škoda člověk je hlupák.Jinak prosím SPZ je 4U91376 r.v.2003 RENAULT ESPACE 2.2 DCI moc děkuji
Na základě skutečnosti, že spotřebitel poskytl společnosti údaje k identifikaci, přeřazujeme nyní stížnost na podnikatele, aby se mohl k věci vyjádřit.
Vážený pane Kašpare,
případ jsem si dohledal. Šlo o 12 let staré vozidlo s nájezdem přes 180,000km. Po ujetí 5,000km jste reklamoval EGR ventil - na to se pojištění Carlife opravdu nevztahuje. Opotřebení EGR ventilu běžným provozem je skutečně normální. Protože vada v době prodeje na voze nebyla, byla Vám reklamace zamítnuta. S tím opravdu nejde nic dělat, jde o normální ojetý vůz. Děkuji, Vojtěch Toráč
opravdu skvělý prezentto vaše slavné pojišt.takže vlastně na dvě věci na h....o a na nic prostě na vás nic neplatí tak nic
Děkuji za Váš názor, opravdu ale máme za to, že jde o běžné opotřebení 12 let starého vozu.
Pokud spotřebitel nesouhlasí s vyřízením reklamace, je možné, aby se obrátil na soudního znalce, jehož posudek by prokázal, že jde o vadu, za kterou prodejce odpovídá. Odpovědnost prodávajícího se nevztahuje na běžné opotřebení a na mechanické poškození. Také jsou z této odpovědnosti vyloučeny vady, na které prodávající kupujícího před uzavřením smlouvy prokazatelně upozornil.
Vyjde-li posudek ve prospěch spotřebitele, je nutné se opět obrátit na prodejce (nejlépe formou doporučeného dopisu s dodejkou) s odstoupením od smlouvy z důvodu nevyřízení reklamace včas a řádně, což prokazuje právě přiložený posudek znalce. Cenu posudku lze oprávněně požadovat jako účelně vynaložený náklad spojený s reklamací. Seznam znalců je k dispozici na internetové stránce Ministerstva spravedlnosti ČR www.justice.cz nebo na www.dtest.cz/soudni-znalci.
Pokud nedojde k dosažení dohody mezi stranami, budeme nuceni z tohoto důvodu stížnost uzavřít.
Vzhledem k tomu, že se spotřebitel k případu již delší dobu nevyjádřil, prosíme o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Hodnocení: