Počet nahlášených stížností: | 57 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den, mám od vás internet 250mb/s, když funguje tak nemám připomínek. Avšak velice často se stává, ze mi internet vůbec nefunguje. Na routeru svítí oranžově ikona planetky a internet je nefunkční. Občas zabere Vámi podany návod na restart a odpojení routeru, avšak stále casteji se stává, ze jsme třeba 5 dni v měsíci bez internetu a musí dojet nekdo z Vaši firmy a opravit to, což si poté vyfakturujete. Jako někdo kdo práce přes síť z domu, mi tohle opravdu vadí. Jednak, to ze stále platím celou cifru, ikdyz to nefunguje cely měsíc a poté i to, ze si necháte zaplatit “opravu”. Byl bych rad, aby z Vaši strany konečně přišlo nejake smysluplné řešení. Děkuji
Router tp link archer c6
Odstranění problému jednou pro vždy nebo výměna routeru. Vracení peněz, či sleva, když platím stále stejně, ale sluzbu díky tomuto nemůžu často využívat a navíc platím faktury za opravu.
|
Tweet |
Nebylo-li možné službu využít nebo ji využít jen částečně kvůli závadě na straně společnosti, je společnost povinna zajistit odstranění závady a přiměřeně snížit cenu nebo po dohodě se zákazníkem zajistit poskytnutí služby náhradním způsobem.
Spotřebitel by mohl v souladu s § 64 odst. 7 zákona o elektronických komunikacích službu u společnosti reklamovat a žádat nápravu (požadovat přiměřené snížení ceny nebo zajištění služby náhradním způsobem). Způsob uplatnění reklamace za poskytnuté služby, včetně údajů o tom, kde a v jakých lhůtách lze reklamaci uplatnit, je povinnou součástí smlouvy uzavřené mezi zákazníkem a společností.
Obecně platí, že reklamace služeb je bezplatná, tedy spotřebitel by za odstranění závady neměl nic platit.
Jestliže se částka za službu, kterou nebylo možné využít, objeví i ve vyúčtování služeb, má spotřebitel následně právo uplatnit reklamaci. Společnost je povinna vyřídit reklamaci vyúčtování nejpozději do 1 měsíce ode dne doručení reklamace. Doručení vyřízení reklamace musí být provedeno prokazatelným způsobem.
Více informací o reklamaci u společnosti Nordic Telecom s.r.o. nalezne spotřebitel na webové adrese: https://nordictelecom.cz/podpora/vyuctovani-platby/reklamace/.
V případě, že společnost reklamaci vyúčtování zamítne, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při Českém telekomunikačním úřadu. Tato služba je zpoplatněná 200 Kč (pokud se spor týká peněžitého plnění, je poplatek 4 % z této částky, avšak nejméně 200 Kč). Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://www.ctu.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://www.ctu.cz/kontakt.
Prosíme zákazníka o dodání identifikace účtu, ideálně Zákaznické číslo či adresu přípojky. Pokud dojde k výpadku služby chybou na straně naší společnosti, je vždy i v našem zájmu nefunkčnost kompenzovat. Rádi bych se na zmíněný případ podívali konkrétně.
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost jsme proto nuceni uzavřít.