Počet nahlášených stížností: | 444 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 7 |
Byla objednána kožená bunda vínová, dodána byla mikina černá s kapucí, která neodpovídá ceně 1.150,- Kč.
Byl zaslán email s dotazem, jak postupovat při vrácení zboží a s požadavkem vrácení peněz.
Chybí kontakt na vrácení zboží. Uveden pouze email viz níže.
Need Assistance? Talk to us.
We'll do everything we can to make sure you love your experience with us. Have any questions or feedback? Contact us at 【fathhstore@163.com 】
This email was sent by 【Outlets】
Product Detail 【TOMMY HILFIGER】Dámská bunda z ovčí kůže(Vhodné pro jaro a podzim) Style: Vínově červená/M Price: Kč1050.00 Qty: 1 Kč1050.00
Vrácení peněz. 1150,- Kč
|
Tweet |
Vzhledem ke shodnému e-mailu (fathhstore@163.com) a obdobným stížnostem máme za to, že by se mohlo jednat o tutéž společnost, která provozuje i e-shop rdukaa.com.
V obchodních podmínkách na webu rdukaa.com je uvedena společnost FADEL-BEATTY LIMITED z Irska, přičemž další společností, která je uvedena v kontaktech na této stránce je společnost LAYLA LIMITED z Hong Kongu. Spotřebitel může zkusit kontaktovat e-shop prostřednictvím e-mailu support@pukrtyuo.com, který je na tomto e-shopu označen za kontaktní e-mail.
Při koupi zboží na dálku má spotřebitel dle § 1829 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, 14 dnů od převzetí zboží nárok na to, aby u prodávajícího uplatnil možnost odstoupit od smlouvy bez udání důvodů.
V návaznosti na to má prodávající povinnost mu dle § 1832 odst. 1 občanského zákoníku vrátit do 14 dnů od tohoto odstoupení všechny peněžní prostředky včetně nákladů na dodání, které od něho na základě smlouvy přijal, stejným způsobem. Zákon připouští pozdržení platby jedině v případě, že spotřebitel ještě nevrátil zboží nebo neprokázal jeho odeslání. Pokud taková skutečnost nenastala, není důvod k pozdržení vrácení peněžních prostředků spotřebiteli.
Jestliže již lhůta pro odstoupení od smlouvy bez udání důvodů uplynula, je možné zboží reklamovat. Podle § 2169 platí, že má-li věc vady (věc neodpovídá popisu), může spotřebitel v daném případě požadovat dodání nové věci v souladu s objednávkou. Není-li to možné, má spotřebitel právo odstoupit od smlouvy a požadovat vrácení peněžních prostředků.
Z výše uvedeného vyplývá, že spotřebitel má právo od smlouvy odstoupit či zboží reklamovat, ale vzhledem k tomu, že stránky obsahují více společností a nevíme, s kým spotřebitel smlouvu uzavřel a vůči komu může nárokovat svá práva, je šance na uplatnění práva minimální.
Před využitím e-shopů a zaplacením spotřebitelům doporučujeme, aby si zjistili podstatné informace (jako jsou provozovatel e-shopu, zda je možné věc vrátit, jakým způsobem, na jakou adresu a do kdy by měly být peníze vráceny na účet) a ověřili si e-shop, což lze učinit např. na určitých recenzních portálech.
Pokud by byl prodávající zahraniční podnikatelský subjekt sídlící v EU, doporučujeme spotřebiteli, aby se obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.
Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.