Společnost


Slevomat.cz, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:69
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

75%
25%
Toto skore je založeno na 20 stížnostech.

#6684Vrácení zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 7 dnů 9 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
06.05.2015, před 10 lety

Iveta Bobalova

Znění stížnosti

Nedostala jsem peníze za vrácení zboží v rámci 14tidenní lhůty. Zboží bylo zakoupeno přes voucher společnosti Slevomat.


Produkt

Okouzlující náramek s krystaly Swarovski (barva stříbrná, poštovné zdarma)


Požadované řešení

Vrácení peněz.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.5.2015 12:07, před 10 lety

V tomto případě ponese odpovědnost za vrácení peněz slevový portál.

Odstoupil-li spotřebitel od kupní smlouvy, společnost je povinná vrátit mu zaplacené peněžní prostředky včetně nákladů na dodání nejpozději do 14 dnů od odstoupení, případně od vrácení zboží, které je spotřebitel povinen vrátit do 14 dnů od odstoupení. Nesplněním této povinnosti ve stanovené lhůtě se společnost ocitá v prodlení a spotřebitel může požadovat i úroky z prodlení ve výši dle nařízení vlády č. 351/2013 Sb. Spotřebiteli doporučujeme, aby si doklady prokazující odstoupení uschoval.

Pokud bude podnikatel nadále v prodlení, doporučujeme spotřebiteli, aby mu zaslal tzv. předžalobní výzvu dle ustanovení § 142a občanského soudního řádu a vyzval ho k plnění ve lhůtě, která nesmí být kratší než 7 dnů před případným podáním žaloby k soudu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
11.5.2015 13:40, před 10 lety

Dobrý den,

děkujeme za váš příspěvek. Ověřili jsme stornovanou objednávku a částku jsme navrátili již dne 6. 5. Z naší strany strany tak proběhlo vše v pořádku. Zeptám se, není možné, že bylo placeno z jiné karty než obvykle?

Do e-mailu jsem vám odeslal printscreen z našeho systému správy platební brány, který poslouží vaší bance k dohledání platby. Věřím, že banka vám maximálně pomůže.

Pokud byla platba na vašem účtu pouze blokována, ale nezaúčtována, došlo pouze k odblokování a tedy se platba nemusí zobrazit jako plusová položka. Bližší informace o transakci vám případně sdělí vaše banka. Z naší strany však proběhlo vše v pořádku.

Petr Bořuta
velvyslanec zákazníků Slevomat.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.6.2015 15:08, před 10 lety

Vzhledem k tomu, že se spotřebitelka k případu již delší dobu nevyjádřila, prosíme o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.7.2015 09:56, před 9 lety

Spotřebitelka již nevyužila možnosti reagovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu dobrovolnosti, stížnost uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.