Společnost


Tesco Stores ČR a.s.

Počet nahlášených stížností:469
Z toho za letošní rok:6
Stále v řešení:11
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#66845Vyúčtování CLUBCARD kartičky

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 18 dnů 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
08.05.2023, před rokem

Marie Raisiglová

Znění stížnosti

dosud mi nepřišlo vyúčtování za poslední období - body mi byly strženy - dokonce mi na to upozornila pozorná pokladní
ještě se mi to nikdy nestalo
vždy mi přišly obrázky se slavama a poukázka na finanční hotovost
je fakt, že toto čtvrletí jsem tam měla méně bodů než obvykle


Požadované řešení

pošlete mi vše najednou na konec tohoto čtvrtletí nebo je to omyl pošty, že mi vyúčtování nedodala?


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.5.2023 14:21, před rokem

V podmínkách programu Clubcard je uvedeno, že termín nejbližšího vyúčtování je dostupný na www.clubcard.cz a na zákaznické lince 800 222 555.

Nashromážděné body se bpřevádí na odměny. Odměny ve formě Clubcard poukázek zasílá společnost všem členům, kteří v příslušném období nasbírali minimální požadovaný počet bodů. Celková hodnota Clubcard poukázek ve vyúčtování se odvíjí od aktuálního počtu nasbíraných a neutracených bodů zaokrouhlených na násobky padesáti.

Počet bodů, který přesahuje násobek padesáti, se automaticky převádí do dalšího období, jakož i body těch členů, kteří za dané období nenasbírali minimální počet bodů pro získání Clubcard poukázky.

V případě, že člen nedostane po skončení příslušného období Clubcard poukázky, na které mu vznikl nárok, a zároveň do jednoho měsíce od předpokládaného data obdržení vyúčtování uvedeného na účtence neučiní reklamaci na bezplatné zákaznické lince, nárok na jejich získání mu zaniká.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.8.2023 13:11, před rokem

Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.9.2023 10:46, před rokem

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.