Počet nahlášených stížností: | 152 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 9 |
Syn zapoměl v buse na cestě z Prahy do Znojma tablet.Chtěji jsme jen zjisti,jestli se na dalši a zároven konečné zastávce našel,nebylo se ale možné s nikým spojit,pokud se to podařilo,řekli nám že nám nemohou pomoct,to samé v budce na hl.nádraží v Praze.Stačilo zvednout telefon a zeptat se ve Vídni.
Není možné se nikam a nikomu dovolat,nikdo nekomunikuje,email na p.Prouzu zablokovali ,formulář na ztráty nelze z nějakých důvodů vyplnit,věc se nedá nikaj řešit.
Předaji jsme ji policii a vypadá to,že budeme pokračovat předíním právníkovi a snažit se o publicitu jako varování ostatním.
Rábová
Ztráta tabletu yoga Lenovo,podrobnosti a popis jsou v policejním spise
navrácení majiteli
|
Tweet |
Ztrátu by mělo být možné nahlásit prostřednictvím kontaktního formuláře na stránkách společnosti zde: https://help.flixbus.com/s/article/PSSP-N%C4%9Bco-jsem-si-v-autobuse-zapomn%C4%9Bla-Co-m%C3%A1m-d%C4%9Blat?language=cs.
Dle § 1052 a násl. občanského zákoníku obecně platí, jestliže došlo k nálezu ztracené věci a nelze-li poznat komu patří a komu má být vrácena, že nálezce oznámí nález bez zbytečného odkladu obci, na jejímž území byla nalezena, a to zpravidla do tří dnů.
Nelze-li se se společností spojit, je vhodné zvolit komunikaci v písemné formě (nejlépe doporučený dopis s dodejkou). Dopis bude zaslán na adresu sídla společnosti FlixBus CZ s.r.o., Havlíčkova 1029/3, 110 00 Praha.
Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.