Společnost


FlixBus CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:152
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:9
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

25%
75%
Toto skore je založeno na 4 stížnostech.

#66846Nulova komunikace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 18 dnů 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
08.05.2023, před rokem

Zuzana Rábová

Znění stížnosti

Syn zapoměl v buse na cestě z Prahy do Znojma tablet.Chtěji jsme jen zjisti,jestli se na dalši a zároven konečné zastávce našel,nebylo se ale možné s nikým spojit,pokud se to podařilo,řekli nám že nám nemohou pomoct,to samé v budce na hl.nádraží v Praze.Stačilo zvednout telefon a zeptat se ve Vídni.
Není možné se nikam a nikomu dovolat,nikdo nekomunikuje,email na p.Prouzu zablokovali ,formulář na ztráty nelze z nějakých důvodů vyplnit,věc se nedá nikaj řešit.
Předaji jsme ji policii a vypadá to,že budeme pokračovat předíním právníkovi a snažit se o publicitu jako varování ostatním.
Rábová


Produkt

Ztráta tabletu yoga Lenovo,podrobnosti a popis jsou v policejním spise


Požadované řešení

navrácení majiteli


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.5.2023 14:24, před rokem

Ztrátu by mělo být možné nahlásit prostřednictvím kontaktního formuláře na stránkách společnosti zde: https://help.flixbus.com/s/article/PSSP-N%C4%9Bco-jsem-si-v-autobuse-zapomn%C4%9Bla-Co-m%C3%A1m-d%C4%9Blat?language=cs.

Dle § 1052 a násl. občanského zákoníku obecně platí, jestliže došlo k nálezu ztracené věci a nelze-li poznat komu patří a komu má být vrácena, že nálezce oznámí nález bez zbytečného odkladu obci, na jejímž území byla nalezena, a to zpravidla do tří dnů.

Nelze-li se se společností spojit, je vhodné zvolit komunikaci v písemné formě (nejlépe doporučený dopis s dodejkou). Dopis bude zaslán na adresu sídla společnosti FlixBus CZ s.r.o., Havlíčkova 1029/3, 110 00 Praha.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.8.2023 13:11, před rokem

Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.9.2023 10:45, před rokem

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.