Počet nahlášených stížností: | 1034 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den, chtěla bych si stěžovat na zpoždění vlaku,který jede z Prahy do Púchova v 11:15. Má zpoždění přes 30 minut. Já z tohoto důvodu nestihnu další spoj ze Vsetína. A jsem nucena trčet dvě hodiny na autobus. Je nedostatek vagónů,lidé tady sedí a leží na zemi. Měli byste s tím něco dělat. Je to takhle neustále.
Více vagónů připojit,a když už ne vagony. Tak zapracovat na tom,aby vlak přijel včas.
|
Tweet |
V případě zpoždění vlaku v mezinárodní i vnitrostátní přepravě 60 a více minut, resp. 120 a více minut a při nesplnění vybraných standardů přepravy lze za určitých podmínek žádat odškodnění u společnosti České dráhy, a.s.
Více informací ohledně podmínek uplatnění nároku na odškodnění nalezne spotřebitel zde: https://www.cd.cz/typy-jizdenek/odskodneni-reklamace-a-vymeny/-26400/.
Na základě dohody se společností České dráhy, a.s. (ČD), informujeme, že vzhledem k právní úpravě v oblasti železniční přepravy je pro vyřešení Vašeho požadavku nutné oslovit přímo dopravce ČD na kontaktech uvedených dále.
Vaši případnou stížnost, podnět či požadavek související s přepravou cestujících lze podat elektronicky prostřednictvím Kontaktního formuláře na https://www.cd.cz/kontaktni-formular/ nebo písemně na adrese: České dráhy, a. s., stížnosti, P. O. Box 24, 110 15 Praha 1. Stížnosti vyřídí ČD do jednoho měsíce, v odůvodněných případech do tří měsíců. O výsledku šetření budete informováni zasláním vyrozumění na Vámi uvedenou e-mailovou nebo poštovní adresu.
Zároveň je na stránce www.cd.cz, v sekci „Čím se řídíme“, možné seznámit se s přepravními podmínkami, zejména právy plynoucími z uzavřené přepravní smlouvy – nákupu jízdenky. Podrobnosti lze získat na https://www.cd.cz/info/cim-se-ridime/-25808/.