Společnost


České dráhy, a.s.

Počet nahlášených stížností:1034
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#66848Zpoždění vlaku a nedostatek vagónů

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

21 hodin 35 minut

Detail stížnosti

Publikováno
08.05.2023, před rokem

Jarmila Smilková

Znění stížnosti

Dobrý den, chtěla bych si stěžovat na zpoždění vlaku,který jede z Prahy do Púchova v 11:15. Má zpoždění přes 30 minut. Já z tohoto důvodu nestihnu další spoj ze Vsetína. A jsem nucena trčet dvě hodiny na autobus. Je nedostatek vagónů,lidé tady sedí a leží na zemi. Měli byste s tím něco dělat. Je to takhle neustále.


Požadované řešení

Více vagónů připojit,a když už ne vagony. Tak zapracovat na tom,aby vlak přijel včas.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.5.2023 12:30, před rokem

V případě zpoždění vlaku v mezinárodní i vnitrostátní přepravě 60 a více minut, resp. 120 a více minut a při nesplnění vybraných standardů přepravy lze za určitých podmínek žádat odškodnění u společnosti České dráhy, a.s.

Více informací ohledně podmínek uplatnění nároku na odškodnění nalezne spotřebitel zde: https://www.cd.cz/typy-jizdenek/odskodneni-reklamace-a-vymeny/-26400/.

Na základě dohody se společností České dráhy, a.s. (ČD), informujeme, že vzhledem k právní úpravě v oblasti železniční přepravy je pro vyřešení Vašeho požadavku nutné oslovit přímo dopravce ČD na kontaktech uvedených dále.

Vaši případnou stížnost, podnět či požadavek související s přepravou cestujících lze podat elektronicky prostřednictvím Kontaktního formuláře na https://www.cd.cz/kontaktni-formular/ nebo písemně na adrese: České dráhy, a. s., stížnosti, P. O. Box 24, 110 15 Praha 1. Stížnosti vyřídí ČD do jednoho měsíce, v odůvodněných případech do tří měsíců. O výsledku šetření budete informováni zasláním vyrozumění na Vámi uvedenou e-mailovou nebo poštovní adresu.

Zároveň je na stránce www.cd.cz, v sekci „Čím se řídíme“, možné seznámit se s přepravními podmínkami, zejména právy plynoucími z uzavřené přepravní smlouvy – nákupu jízdenky. Podrobnosti lze získat na https://www.cd.cz/info/cim-se-ridime/-25808/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.