Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
byla mi poslána zásilka (resp. Balík) z Austrálie. Když balík do Česka dorazil, nepřišel mi žádný email ani upozornění nebo telefonát. Na poštu jsem volala 2 týdny po odeslání balíku z Austrálie a bylo mi řečeno, že balík přijde v následujících třech týdnech a že dostanu email.
Když jsem dnes na poštu volala a s dotazem, kde se zásilka nachází nyní, bylo mi řečeno, že je již na pobočce české pošty v mém okrese, ale že dnes je poslední možný den k vyzvednutí. To znamená, že pokud bych na poštu dnes nevolala, byla by zásilka zaslaná zpět do Aus.
X
Dejte si větší pozor na kontaktování Vašich zákazníků.
|
Tweet |
Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Česká pošta, s.p. shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.
Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman.