Počet nahlášených stížností: | 789 |
Z toho za letošní rok: | 3 |
Stále v řešení: | 9 |
Dobrý den rád bych se podělil o mou zkušenost (nepříjemnost) se společností Lidl. Objednal jsem si zboží ,které bylo placeno kartou a po stržení peněz se znovu zarezervovala tatáž částka a nezbývá mi než počkat 7 dní k odblokování, na infolince Lidl ,který mi asi vzal peníze čas a nervy mi řekli že s tím nic neudělám a mám si prostě počkat, tak nezbývá než asi žrát trávu ze zemi a taková třešnička na dortě byla ,že to musela zrovna doručit česká pošta a po takové zkušenosti končím se společností Lidl nadobro.
Omluva za bezdůvodné držení peněz a následně vrácení by bylo adekvátní.
|
Tweet |
Zadržuje-li podnikatel peněžní prostředky spotřebitele bez právního důvodu, jedná se o bezdůvodné obohacení (ve smyslu § 2991 a násl. občanského zákoníku). Kdo se bezdůvodně obohatil, je povinen získaný majetkový prospěch vrátit ochuzenému bezprostředně po výzvě. Pokud tak neučiní, ocitá se v prodlení a ochuzený má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Dobrý den, pane Ostrožlíku, v internetovém bankovnictví se po objednání zboží v nezaúčtovaných / blokovaných platbách zobrazí částka za objednávku. Platba však odejde z Vašeho účtu až ve chvíli, kdy je Vaše objednávka předána přepravci. Uvolnění blokace může trvat až 7 dní. Veškeré tyto informace naleznete ve Všeobecných obchodních podmínkách, se kterými každý zákazník při vytváření objednávky souhlasí. Děkujeme za pochopení. S pozdravem Lidl Česká republika, v.o.s
Dobrý den tohle jste mi napsaly už v emailu 2x po sobě a stále píšete ale nečtete si co jsem napsal. Takže znovu peníze se zablokují (zarezervují) dopředu s tím, že jsou strženy až když jsou předány přepravci, jenomže vy jste mi zablokovaly peníze pak ztrhly peníze a poté znovu zablokovaly a držíte mi je bez jakéhokoliv důvodu stále zablokované a jak mi již sdělily v bance pravděpodobně z důvodu chybně přiřazené platební transakce z vaší strany
přeji
hezký den Ostrožlík Adam
Děkujeme stranám za reakce.
Stížnost nyní přeřazujeme na společnost, aby se k problému mohla konkrétně vyjádřit.
Dobrý den, pane Ostrožlíku, situaci jsme prověřili a zjistili jsme, že blokace peněz by Vám měla být již 9.5.2023 uvolněna. V případě dalších komplikací se prosím obraťte na náš zákaznický servis. s pozdravem Lidl,Česká republika, v.o.s
Dobrý den ,problém přetrvává jak vidíte na obrázku takže nějak nechápu co myslíte pod pojmem prověřili a zjistili.
Děkujeme stranám za součinnost.
Stížnost nyní přeřazujeme zpět na spotřebitele, aby mohl uvést, zda mu peníze již byly odblokovány, či zda se obrátil na zákaznický servis společnosti.
Hodnocení:
Komentář: Ano peníze byly odblokovány o půlnoci 11.5 ,děkuju dTestu za možnost řešení sporů.