Společnost


De Agostini Publishing S.p.A.

Počet nahlášených stížností:44
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:3
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#66869Nová zakoupená figurka nehraje, nelze doobědnat paměťovou kartu či reproduktor, aby byla funkční

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 24 dnů 9 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
09.05.2023, před rokem

Monika Navaříková

Znění stížnosti

Disney - pohádky s reproduktorem:
Dcera dostala novou knížku Disney z trafiky-. Jedná se o číslo v pořadí víc jak 82: Oslava v ledovém království. Ovšem figurka nehraje! Prodávají nefunkční věci. Nikde na nových dílech (knížkách ani figurkách) nebylo uvedeno, že bez předchozí nové paměťovky/reproduktoru (který byl dostupný pouze na stánku a dřív) nehrají! A tak jsem chtěla doobědnat potřebnou novou paměťovou kartu či reproduktor. Poprvé mi bylo řečeno (cca 11. 4. 2023), že to nejde, že se o tom jedná a že je po Velikonocích. Napodruhé (2. 5. 2023) mi bylo řečeno, že mají pokažený objednávkový systém a ať opět zavolám za 14 dní.
Jsem zvědavá, až budu volat napotřetí (opět za 14 dní), co si zase vymyslí!


Produkt

Číslo knížky: 82


Požadované řešení

Chci doobědnat novou paměťovou kartu či reproduktor, tak aby nové figurky hrály.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.5.2023 13:33, před rokem

Na stránkách společnosti je u daného produktu uvedeno, že po 80 vydaných číslech se kolekce rozrůstá o dalších 50 knížeček s audio figurkami. Spotřebitel přitom v příštích číslech obdrží také nový reproduktor a SD kartu. Dále zde uvádí, že paměťová karta a nabíječka jsou součástí kolekce.

Ohledně reproduktoru je pak uvedeno, že "speciální reproduktor k přehrávání audio pohádek je součástí výhradně čísla 2 (druhého vydání kolekce), nikoliv druhého objednávaného čísla. Pokud si objednavatel objedná číslo 3 (třetí vydání kolekce) jako první objednané číslo a/nebo čísla následující, speciální reproduktor k přehrávání audio pohádek neobdrží, a přehrávání pohádek pomocí audio figurek tak nebude možné".

Z výše uvedeného se domníváme, že reproduktor neměl být součástí balení č. 82. Nicméně s ohledem na povahu věci by měla být přinejmenším umožněna jeho dodatečná koupě, neboť figurky nemohou plnit požadovanou funkci.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.8.2023 13:43, před rokem

Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.9.2023 23:09, před rokem

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.