Počet nahlášených stížností: | 44 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 3 |
Disney - pohádky s reproduktorem:
Dcera dostala novou knížku Disney z trafiky-. Jedná se o číslo v pořadí víc jak 82: Oslava v ledovém království. Ovšem figurka nehraje! Prodávají nefunkční věci. Nikde na nových dílech (knížkách ani figurkách) nebylo uvedeno, že bez předchozí nové paměťovky/reproduktoru (který byl dostupný pouze na stánku a dřív) nehrají! A tak jsem chtěla doobědnat potřebnou novou paměťovou kartu či reproduktor. Poprvé mi bylo řečeno (cca 11. 4. 2023), že to nejde, že se o tom jedná a že je po Velikonocích. Napodruhé (2. 5. 2023) mi bylo řečeno, že mají pokažený objednávkový systém a ať opět zavolám za 14 dní.
Jsem zvědavá, až budu volat napotřetí (opět za 14 dní), co si zase vymyslí!
Číslo knížky: 82
Chci doobědnat novou paměťovou kartu či reproduktor, tak aby nové figurky hrály.
|
Tweet |
Na stránkách společnosti je u daného produktu uvedeno, že po 80 vydaných číslech se kolekce rozrůstá o dalších 50 knížeček s audio figurkami. Spotřebitel přitom v příštích číslech obdrží také nový reproduktor a SD kartu. Dále zde uvádí, že paměťová karta a nabíječka jsou součástí kolekce.
Ohledně reproduktoru je pak uvedeno, že "speciální reproduktor k přehrávání audio pohádek je součástí výhradně čísla 2 (druhého vydání kolekce), nikoliv druhého objednávaného čísla. Pokud si objednavatel objedná číslo 3 (třetí vydání kolekce) jako první objednané číslo a/nebo čísla následující, speciální reproduktor k přehrávání audio pohádek neobdrží, a přehrávání pohádek pomocí audio figurek tak nebude možné".
Z výše uvedeného se domníváme, že reproduktor neměl být součástí balení č. 82. Nicméně s ohledem na povahu věci by měla být přinejmenším umožněna jeho dodatečná koupě, neboť figurky nemohou plnit požadovanou funkci.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.