Počet nahlášených stížností: | 546 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 9 |
Dobrý den Penny,
již po několikáté se mi stalo v Penny v Praze 9 na Proseku, že akční zboží na prodejně hned 1. den zahájení akce vůbec nemají a ani se nesnaží jej doplnit. Včera opět Minerálka Dobrá voda neperlivá jahoda na prodejně nebyla a vedoucí nám (čekajícím zákazníkům) po prodavačce pouze vzkázal/a, že je to chyba v letáku a má to být Minerálka Tanja za 6,90 Kč. Je to nehoráznost. Copak vám nevadí, že svou neschopnost skrývá vedoucí za chybu v letáku a tím očerňuje společnost. Jahody, které jsou také nyní v akci 2 kg za 89,90 Kč se na prodejně nenacházely vůbec a to akce trvá ještě dnes na oboje zboží. Toto Penny na Proseku je nejhorší ze všech, co v Praze znám.
Naopak Penny v Letňanech musím pochválit, tam opět nezklamali, oboje zboží včera na prodejně samozřejmě měli. Jak Minerálku, tak Jahody. Do Penny chodím ráda, avšak určitě ne na Prosek. Možná změna vedoucí/ho by nepomohla? Děkuji a přeji hezký den.
S pozdravem Vaše stálá zákaznice,Uhlíková
Očekávám, že akční zboží se bude nacházet na prodejně po celou dobu akce a v případě, že tomu tak není, tak by měla být uvedena na regále omluva a důvod proč zboží není, jak to bývá v jiných supermarketech. A také si vyprošuji, aby se vedoucí skrýval za své zaměstnance a vymýšlel lži, tak že personální změna v tomto konkrétním případě, kdy problémy trvají dlouhodobě, by možná pomohla.
|
Tweet |
Co se týká letákových akcí a nedostupnosti akčních výrobků, může být na takové jednání nahlíženo jako na klamavou obchodní praktiku, konkrétně vábivou reklamu.
Vábivou reklamou se rozumí situace, kdy prodávající nabízí ke koupi výrobky nebo služby za určitou cenu, aniž by zveřejnil důvody, na jejichž základě se může domnívat, že nebude sám nebo prostřednictvím jiného podnikatele schopen zajistit dodávku uvedených nebo rovnocenných výrobků nebo služeb za cenu platnou pro dané období a v přiměřeném množství vzhledem k povaze výrobku nebo služby, rozsahu reklamy a nabízené ceny.
Zda ve stížnosti uvedená provozovna společnosti Penny Market porušuje zákaz vábivé reklamy dle přílohy 1 písm. d) zákona o ochraně spotřebitele, může prověřit příslušný krajský živnostenský úřad, který je v tomto případě kompetentní k výkonu dozoru.
Společnost nereagovala na naši výzvu k řešení stížnosti. Vzhledem k tomu, že je námi nabízené mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost pro nereakci subjektu uzavřena. V případě potřeby další konzultace se neváhejte obrátit na naší spotřebitelskou poradnu na telefonním čísle 299 149 009.