Počet nahlášených stížností: | 708 |
Z toho za letošní rok: | 3 |
Stále v řešení: | 15 |
Jak je možné,že bez jakéhokoliv podpisu mi aktivujete internet a já za něj musím platit?Ikdyž třeba jen omylem zmáčkne dítě hru na internet.Žádám okamžité zablokování přístupu na internet.A nemyslím tím zablokování jen na mém mobilu ale i přímo u vás.Za další jakým právem mi posíláte vaše naprosto nežádoucí idiotské sms a konfigurace?Jaká sakra konfigurace??GPRS Web,typ přenosu apod.?Odmítám internet a odmítám konfigurace a odmítám aby jste mi posílali konfigurace a běda jestli jste mi odečetli můj kredit.Požaduji vrácení peněz.Protože volám málo,píši málo.A najednou z 1000kč mám jen 470kč???Vratte mi mé peníze.Za další jste mi poslali SMS,že vaše služby byly nastaveny.Co to sakra zas má být???Já nechci žádné služby a nechci za nic kromě hovoru a sms platit?Okamžitě to vyřešte.A stejně jdu dnes do prodejny Vodafone a budu si tam stěžovat. Bc.Adam Riedlbauch
internet
Zavolejte,napište,zablokujte a vratte mi peníze.
|
Tweet |
Spotřebiteli v tomto případě doporučujeme uplatnit reklamaci vyúčtování, a to nejlépe písemně, případně jinou formou, která zachytí obsah reklamace pro pozdější reprodukci. Reklamaci na vyúčtování ceny je účastník oprávněn uplatnit bez zbytečného odkladu, nejpozději do 2 měsíců ode dne dodání vyúčtování ceny za poskytnutou službu, jinak právo zanikne. Podání reklamace nemá odkladný účinek vůči splnění povinnosti uhradit vyúčtovanou cenu.
Operátor je povinen vyřídit reklamaci na vyúčtování ceny bez zbytečného odkladu, nejpozději do 1 měsíce ode dne doručení reklamace. Doručení vyřízení reklamace musí být provedeno prokazatelným způsobem.
Dobré odpoledne, pane Riedlbauchu,
připojení k internetu je jednou ze základních služeb, která je u každého čísla aktivní. Pokud nechcete internet využívat, můžete si ho zablokovat např. přes samoobsluhu Můj Vodafone na stránce https://muj.vodafone.cz v části Nastavení služeb - Internet.
Konfigurační SMSku posíláme, pokud zjistíme, že je telefon chybně nastavený pro internet nebo MMS. Předcházíme tím tomu, že zákazníkům služby nefungují a oni nevědí, co je důvodem. Můžeme vám ale tyto zprávy úplně vypnout, to může zařídit např. operátor Linky péče o zákazníky na *77.
Chcete-li své Vyúčtování reklamovat, můžete využít např. online Reklamační formulář, který je vám k dispozici na https://dotazy.vodafone.cz/app/complaint.
S pozdravem
Ondřej Ullmann
Péče o zákazníky
Vzhledem k tomu, že se spotřebitel k případu již delší dobu nevyjádřil, prosíme o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti reagovat. Protože služba VašeStížnosti.cz funguje na principu dobrovolnosti, stížnost uzavíráme.