Společnost


Vodafone Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:708
Z toho za letošní rok:3
Stále v řešení:15
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

54%
46%
Toto skore je založeno na 147 stížnostech.

#6688Internet

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 1 den 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
06.05.2015, před 10 lety

Adam Riedlbauch

Znění stížnosti

Jak je možné,že bez jakéhokoliv podpisu mi aktivujete internet a já za něj musím platit?Ikdyž třeba jen omylem zmáčkne dítě hru na internet.Žádám okamžité zablokování přístupu na internet.A nemyslím tím zablokování jen na mém mobilu ale i přímo u vás.Za další jakým právem mi posíláte vaše naprosto nežádoucí idiotské sms a konfigurace?Jaká sakra konfigurace??GPRS Web,typ přenosu apod.?Odmítám internet a odmítám konfigurace a odmítám aby jste mi posílali konfigurace a běda jestli jste mi odečetli můj kredit.Požaduji vrácení peněz.Protože volám málo,píši málo.A najednou z 1000kč mám jen 470kč???Vratte mi mé peníze.Za další jste mi poslali SMS,že vaše služby byly nastaveny.Co to sakra zas má být???Já nechci žádné služby a nechci za nic kromě hovoru a sms platit?Okamžitě to vyřešte.A stejně jdu dnes do prodejny Vodafone a budu si tam stěžovat. Bc.Adam Riedlbauch


Produkt

internet


Požadované řešení

Zavolejte,napište,zablokujte a vratte mi peníze.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.5.2015 16:30, před 10 lety

Spotřebiteli v tomto případě doporučujeme uplatnit reklamaci vyúčtování, a to nejlépe písemně, případně jinou formou, která zachytí obsah reklamace pro pozdější reprodukci. Reklamaci na vyúčtování ceny je účastník oprávněn uplatnit bez zbytečného odkladu, nejpozději do 2 měsíců ode dne dodání vyúčtování ceny za poskytnutou službu, jinak právo zanikne. Podání reklamace nemá odkladný účinek vůči splnění povinnosti uhradit vyúčtovanou cenu.

Operátor je povinen vyřídit reklamaci na vyúčtování ceny bez zbytečného odkladu, nejpozději do 1 měsíce ode dne doručení reklamace. Doručení vyřízení reklamace musí být provedeno prokazatelným způsobem.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
7.5.2015 17:25, před 10 lety

Dobré odpoledne, pane Riedlbauchu,

připojení k internetu je jednou ze základních služeb, která je u každého čísla aktivní. Pokud nechcete internet využívat, můžete si ho zablokovat např. přes samoobsluhu Můj Vodafone na stránce https://muj.vodafone.cz v části Nastavení služeb - Internet.

Konfigurační SMSku posíláme, pokud zjistíme, že je telefon chybně nastavený pro internet nebo MMS. Předcházíme tím tomu, že zákazníkům služby nefungují a oni nevědí, co je důvodem. Můžeme vám ale tyto zprávy úplně vypnout, to může zařídit např. operátor Linky péče o zákazníky na *77.

Chcete-li své Vyúčtování reklamovat, můžete využít např. online Reklamační formulář, který je vám k dispozici na https://dotazy.vodafone.cz/app/complaint.

S pozdravem

Ondřej Ullmann
Péče o zákazníky

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.6.2015 10:03, před 10 lety

Vzhledem k tomu, že se spotřebitel k případu již delší dobu nevyjádřil, prosíme o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.7.2015 11:02, před 10 lety

Spotřebitel již nevyužil možnosti reagovat. Protože služba VašeStížnosti.cz funguje na principu dobrovolnosti, stížnost uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.