Počet nahlášených stížností: | 45 |
Z toho za letošní rok: | 5 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý deň.
Kupoval som lístky cez internet do Prahy a z Prahy a dnes som ich stornoval. Prišlo mi, že mi vrátia nejaké kredity. Dôvod- som členom nejakého smile clubu ... Ja som žiadny účet nezakladal, žiadne prihlasovacie údaje mi neprišli a pri kúpe lístkov som sa do žiadneho účtu neprihlásil. Preto si myslím a žiadam, aby mi boli peniaze vrátené na účet. Myslím si, že takýmto spôsobom zákazníka zavádzate a som z toho rozčarovaný.
Vrátenie peňazí na účet
|
Tweet |
Vznikla-li na straně dopravce povinnost vrátit jízdné, musí tak učinit stejnou formou, jakou bylo jízdné zaplaceno, tedy v penězích. Jiným způsobem - např. voucherem, kredity apod. pouze po výslovném souhlasu spotřebitele. Případné ustanovení smluvních podmínek přepravce vztahující se k této problematice se jeví jako překvapivé ve smyslu § 1753 občanského zákoníku a vůči spotřebiteli neúčinné.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Dobrý den, pane Jablonský, dle detailu Vašeho zákaznického účtu vidíme, že jste se registroval 23.3.2023 v 16:12, kdy jste udělil potřebné souhlasy se založení zákaznického účtu. Pokud jste se registroval pod svým google účtem, pak ani nebyla potřeba si nové heslo zadávat, my automaticky hesla novým uživatelům neposíláme, to si uživatel případně vytváří hned během registrace. Následný nákup jízdenek proběhl až v době 20:30 dne 23.3.2023. Pokud jste si nejprve vytvořil zákaznický účet, předpokládáme, že jste se s podmínkami seznámil. Informaci, že storno jízdenek probíhá do leo kreditu, neskrýváme ani nezatajujeme, naopak tuto podmínku najdete hned jako součást odkazu, kde udělujete souhlas s podmínkami před dokončením registrace.
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost jsme proto nuceni uzavřít.