Společnost


WE|DO CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:7
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:4
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#66891Nedoručené zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 13 dnů 5 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
10.05.2023, před rokem

Daniel Cahel

Znění stížnosti

Z Holandska jsem očekával zásilku, která byla zaplacená. WEDO jako lokální doručovací společnost zboží nedodala. Následně jsem od Holandské pošty dostal kopii doručovacího lístku od WEDO se zfalšovaným podpisem, že bylo zboží dodáno. Já v té době byl v nemocnici, takže jsem nemohl převzít. WEDO následně uznalo, že zboží nedoručilo a začal kolotoč s Holandskem. Holandsko má potvrzení, že bylo doručeno a následná reklamace přes EURODIS (zadaná WEDO) je nezajímá. WEDO prý nemůže nic dalšího dělat. Takže píši Holandské poště, odesílateli (který mi pomáhá) a WEDO, jejichž manažerka pro EURODIS Lucie Tvrzová se snaží, ale výsledek žádný. Má nastavená pravidla, že musí počkat na reklamaci od Holandské pošty a pak mohou vyplácet. WEDO nechápe, že jejich řidič balík ztratil a následně zfalšoval můj podpis na doručence. Jedná se o evidentní problém lokálního doručovatele. Proto si myslím, že by WEDO nemělo čekat na Holanďany a vyplatil požadovanou částku z lokálního fondu.


Produkt

Porcelán Rosenthal vydražený na Markplats.nl


Požadované řešení

Zaplatit částku, kterou jsem za předmět, převod a doručení zaplatil (cca 2.000,- Kč)


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.5.2023 15:07, před rokem

Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).

Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.8.2023 13:54, před rokem

Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.10.2023 14:44, před rokem

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.