Počet nahlášených stížností: | 440 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Fronty až na záchod až po ústním vyzvání obsadit další pokladnu někdo přišel maximální obsazenost 3 ze 4 pokladen .Zboží mám problém dlouhodobý u pokladen nemají doplněné cigarety nebo je vůbec nemají .Docela mě štve ,že jdu do obchodu koupím jsi další potraviny a narazím na problém u pokladen ,že nemají to zboží pro které jsem šel hlavně. Poukázky předenou bylo více jak 5 lidi byly otevřeny jen 2 pokladny ze 4 a dožadoval jsem se poukázky a bylo řečeno že je obsazeno plný počet pokladen že více lidí tam nemají
Tento problém by jsem řešil neprodávaní žádných tabákových výrobků aby nebylo potřeba doplňovat a nevznikaly tak tyto problémy
Fronty u pokladen by jsem řešil buď více pracovníků = i doplněné zboží a nebo snížením výplat a dorovnáním poukázek 25kč
|
Tweet |
K nedostatku zboží:
Byla-li prodejcem učiněna nabídka určitého zboží, v případě, že se jednalo se o akční zboží, ale prodávající slibované zboží vůbec neměl v úmyslu dodat (v odpovídajícím množství a včas) a celá akce měla sloužit pouze k nalákání zákazníků na jeho ostatní nabízené zboží nebo služby, mohlo by takové jednání naplňovat znaky tzv. vábivé reklamy, která je zakázanou obchodní praktikou dle přílohy č. 1 k zákonu 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele. Tuto skutečnost si může ověřit příslušný krajský živnostenský úřad. V případě porušení tohoto zákazu hrozí prodávajícímu pokuta.
U neakčního zboží obecně však platí, že zásobování je interní záležitostí společnosti, která by ale měla mít zájem na co nejširším pokrytí poptávky svých zákazníků.
K čekání u pokladen:
Pokud by prodejce kompenzaci za čekání ve frontě nabízel formou poukázek, ale ve skutečnosti nevyplácel, mohl by se dopustit klamavého jednání dle zákona o ochraně spotřebitele. Posouzení situace je v daném případě na České obchodní inspekci.
Spotřebitel, který je přesvědčen, že došlo k porušení ustanovení zákona o ochraně spotřebitele, se může obrátit na regionální či ústřední inspektorát České obchodní inspekce. Adresy jednotlivých inspektorátů lze najít na www.coi.cz. Podnět lze podat i elektronicky přes elektronickou podatelnu ČOI na adrese www.coi.cz.
Vážený zákazníku,
děkujeme za Váš podnět. Dovolujeme si Vám sdělit, že podněty zákazníků společnosti BILLA, spol. s r.o. zpracovává Infolinka pro zákazníky, na kterou se můžete kdykoliv s důvěrou obrátit prostřednictvím e-mailu info@billa.cz nebo ve všedních dnech v čase 8:00 - 18:00 na telefonním čísle 800 153 976.
S pozdravem,
BILLA, spol. s r.o.
Žádný výsledek ani vyjádření na tel lince 800153976 stejně jsi myslím že společnosti Billa je to stejně jedno jak to vypadá na její provozovně Vavřenova viz recenze na Google žádná náprava
Děkujeme stranám za reakce.
S ohledem na výše uvedené vyjádření stížnost uzavíráme bez dosažení dohody.