Počet nahlášených stížností: | 182 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Z 90%, kdy jsem zakoupil maso v prodejně Albert, jsem posléze zjistil, že maso je zkažené (kuřecí, vepřové). Vždy stačilo lehce pootevřít obal a místností se začala ihned linout nevábná vůně. Pro lepší představu, maso zakoupím v sobotu. Ve středu, kdy maso má ještě týden životnosti před sebou, ho chci zpracovat. Ejhle, zkažené. I když bylo skladováno dle pokynů na obalu.
V.Plec B.K.Vcelku MV
Lepší způsob skladování masa. Já osobně už maso v albertu kupovat nehodlám, tohle je spíše doporučení, aby další zákaznici neměli stejnou zkušenost.
|
Tweet |
Jestliže zakoupená věc nemá očekávané vlastnosti, je třeba ji reklamovat u prodávajícího. Spotřebitel by v tomto případě měl nárok na dodání nové věci bez vad, a nebylo-li by to možné, má nárok na odstoupení od smlouvy. K uplatnění reklamace není potřeba předložit doklad o zaplacení. Je však ale nutné prokázat, že zboží bylo zakoupeno u prodávajícího.
Stížnost je možné směřovat i přímo ke společnosti Albert Česká republika, s.r.o., např. prostřednictvím kontaktního formuláře, který spotřebitel nalezne na webové adrese: https://www.albert.cz/o-nas/kontakt.
Pokud by se problém s jakostí masa opakoval, mohl by spotřebitel rovněž zvážit podání podnětu Státní veterinární správě, která vykonává dozor v oblasti potravin živočišného původu, zda-li v daném případě nedošlo k porušení právních předpisů. Více informací ohledně náležitostí podnětu Státní veterinární správě je možné vyhledat na webové adrese https://www.dtest.cz/clanek-3343/podnet-statni-veterinarni-sprave.
Společnost Albert Česká republika, s.r.o. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze ve správním, případně soudním řízení, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti. Stížnost proto uzavíráme.