Počet nahlášených stížností: | 707 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 14 |
Dobrý den.
Jsem zákazníkem VF již více jak 10 let. Využívám ve své rodině 6 telefonních čísel VF z toho 2 na neomezeném tarifu Red a zbylé 4 jsou předplacené karty které využívají moje děti.
23.2.2015 jsem byl kontaktován telefonicky s nabídkou prodloužení platnosti obou Red tarifů (na další 2 roky) které mám a jednomu z nich měla brzy vypršet platnost. S nabídkou aby vše zůstalo stejně výhodné a bez komplikací na prodejně kde bych musel údajně žádat o prodloužení platnosti stávajícího tarifu jsem souhlasil.
Již dlouhou dobu před tím jsem však zvažoval jak nejlépe dostat pod společný účet 4 čísla dětí. Nic však nebylo výhodné jako nynější nabídka Red pro rodinu.
V dobu kdy jsem stávající dvě smlouvy prodlužoval musela být Vaše nabídka ( Red pro rodinu za 1499,- ) minimálně analyzována, ale o její existenci jsem nebyl informován byť jsem v minulosti o podobnou službu měl zájem.Když jsem projevil zájem o změnu tarifu na rodinný, byl jsem upozorněn na nutnost platit pokutu za předčasné vypovězení smlouvy, údajně den před tím než jsem na prodejně OC Arkády o toto žádal byl tento poplatek klientům odpouštěn. Pokud bych o tomto byl informován tak se změnou neotálím. Řešil jsem vše jak s operátory tak přes online podporu ale jediné nabídnuté řešení je ukončit jeden z red tarifů za cenu nyní kolem 2800,- Kč a následná aktivace rodinného tarifu.
Skutečnost, že platím za 2 čísla to co lze paltit za 4 čísla je smutná.
Prodloužení a přechod z red tarifu na tarif pro rodinu
Převod tarifů red na tarif rodina bez nutnosti platit za předčasné ukončení prodloužené smlouvy.
|
Tweet |
Podle zákona o elektronických komunikacích má operátor v případě ukončení smlouvy před uplynutím doby trvání, na kterou je smlouva uzavřena, právo na náhradu, přičemž její výše nesmí být vyšší než jedna pětina součtu měsíčních paušálů zbývajících do konce sjednané doby trvání smlouvy, nebo jedna pětina součtu minimálního sjednaného měsíčního plnění zbývajících do konce sjednané doby trvání smlouvy.
Dobré odpoledne, pane Gubiene,
pokud teprve připravujeme novou službu, nemůžeme o ní zákazníky informovat, když ještě není představena. Tarif Red+ jsme představili na konci března, takže v únoru o něm kolegové ještě opravdu vědět nemohli.
Zjišťoval jsem podrobnosti k této konkrétní situaci a rozhodli jsme se, že vám v tomto případě umožníme tarif změnit. Požádal jsem mé kolegy, aby vám během příštích dnů zavolali a domluvili se s vámi na změně tarifu a dalších krocích.
Věřím, že budete s řešením spokojený.
S pozdravem
Ondřej Ullmann
Péče o zákazníky
Hodnocení:
Komentář: Dnes vyřešeno přes operátora na telefonu k mé spokojenosti.
Pokuta za zrušení telefonního čísla nebyla uplatněna.
Platím za 4 čísla to co dříve za 2.
Díky