Počet nahlášených stížností: | 790 |
Z toho za letošní rok: | 4 |
Stále v řešení: | 10 |
Dobry den.
Dnesniho dne spolecnost Lidl inzerovala v akcnim letaku robotickou sekacku Parkside za 7990 kc. Byla jsem pro ni v 7 rano na jejich pobocce Unhost Prazska 1545. Do prodejny jsem vstoupila jako uplne prvni zakaznik. Nicmene na pobocce nebyla k prodeji ani jedna tato sekacka. Nasledne jsem objela vsechny pobocky na Kladne a ani na jedne prodejne nebylo mozne sekacku koupit. Reklamni akce trva ode dneska do nedele. Po 8 me hodine jsem volala na zakaznickou infolinku a nebyla jsem jediny zakaznik, ktery si stezoval a sekacky vsude vyprodane. Jak je toto mozne.?
Omluva. Proplaceni benzinu a dodani nove sekacky. Klidne i za neakcni cenu.
|
Tweet |
Byla-li prodejcem učiněna nabídka určitého zboží, ale prodávající slibované zboží vůbec neměl v úmyslu dodat (v odpovídajícím množství a včas) a celá akce měla sloužit pouze k nalákání zákazníků na jeho ostatní nabízené zboží nebo služby, mohlo by takové jednání naplňovat znaky tzv. vábivé reklamy, která je zakázanou obchodní praktikou dle přílohy č. 1 k zákonu 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele.
Tuto skutečnost si může ověřit příslušný krajský živnostenský úřad. V případě porušení tohoto zákazu hrozí prodávajícímu pokuta. Spotřebitel může podat podnět přímo krajskému živnostenskému úřadu.
Dobrý den, paní Mirkova, mrzí nás, že jste neměla možnost zakoupit si sekačku. V takovém případě vždy doporučujeme zeptat se kolegů přímo v prodejně, kde Vám budou sděleny bližší informace. My zde na nemáme možnost dostupnost prověřit. Děkujeme za pochopení. S pozdravem Lidl Česká republika, v.o.s
Pardon, nerozumim tomu. Samozrejme jsem se na pobocce zeptala a tam mi bylo reseno, ze prisel sekacky 1kus. Nicmene toto byla lez. Protoze, jak jsem psala, byli jsme na prodejne jako zakaznici prvni a zadna sekacka v regalech nebyla. Dokonce nemeli ani stitek. Coz beru pomerne jako drzost. V jinych pobockach na Kladne byl alespon prazdny regal..Jak mam tedy postupovat.? Na pobocce nikdo ochotny to resit nebyl.
Děkujeme stranám za součinnost.
Jak uvádíme výše, může se spotřebitel v případě podezření na nekalou obchodní praktiku obrátit na krajský živnostenský úřad.
Stížnost přeřazujeme zpět na společnost, aby mohla spotřebitelce odpovědět a poradit s dalším postupem v rámci interního řešení sporu.
K případu jsme se již vyjádřili. Prosíme o uzavření. Děkujeme.
Děkujeme společnosti za vyjádření.
S ohledem na výše uvedené jsme nuceni stížnost uzavřít bez dosažení dohody stran. Spotřebitelka se však může obrátit na dozorový orgán.
V případě potřeby další právní konzultace může spotřebitelka využít i naší telefonické poradny na čísle 299 149 009.