Počet nahlášených stížností: | 11 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Když jsem si kartu objednával, byl jsem ochoten překousnout ty lichvářské poplatky, výměnou za skrytí svých osobních údajů. Jen pro představu: měsíční paušál 69Kč, cz bankomat 35Kč, zahraniční 120+2%, poslání peněz poštovní poukázkou 95Kč, poslání na zahr.účet 290Kč, neoprávněná reklamace 500Kč atd.
Abyste mohli kartu používat-tedy nabíjet a vybírat/nakupovat, musíte se identtifikovat na poště-checkpointu a podobně, čímž IMHO ztrácí služba tu hlavní a jedinou výhodu, kterou hlásá! Pokud se neregirtujete, máte možnost kartu nabít pouze jedenkrát a po utrácení prostředků vyhodit. Tuto zkutečnost se ale bez podrobného studování obchodních podmínek nedozvíte. Stejně jako já, spousta lidí pochopí až v okamžiku,kdy jim peníze poslané po druhé, na kartu nedorazí, a začnou se pídit proč. Další "jobovkou" těchto "mafiánů" z freepay.cz je to, že takovéto "nesprávně" poslané prostředky vrací pouze jednou týdně a to ve středu. Ani tehdy však nemáte jistotu, že Vám peníze vrátí, neboť pokud jim písemně předem neurčíte, že mají peníze odeslat zpět na účet, odkud jste se je pokusily poslat, tak si je prostě ponechají tak dlouho, dokud tak neučiníte. S Vašimi penězi tak budou disponovat dva týdny jen to hvízdne! A ještě poslední upozornění, matadoři z podpory Vám (v rámci urychlení komunikace) zavolají na mobil! Bezva! Potom ale nemáte možnost dovolání na vzájemnou dohodu, a jako já čekáte na sve peníze další týden.. VŠE PÍSEMNĚ V MAILU! to je má závěrečná rada. Tolik moje velmi krátká zkušenost s předplacenou kartou freepay. Pokud se přeci jen rozhodnete pro tuto "službu", potom přeji více zdaru a pevné nervy.
Hanušák.
předplacená kreditní karta freepay
začněte podnikat v jiném oboru, nejlépe bez jakýchkoliv informačních technologií a bezhotovostních operací.
|
Tweet |
Zadržuje-li podnikatel peněžní prostředky spotřebitele bez právního důvodu, jedná se o bezdůvodné obohacení (ve smyslu § 2991 a násl. občanského zákoníku). Kdo se bezdůvodně obohatil, je povinen získaný majetkový prospěch vrátit ochuzenému bezprostředně po výzvě. Pokud tak neučiní, ocitá se v prodlení a ochuzený má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení.
Podnikatele je možné vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu. Zaslání předžalobní výzvy nikoho nezavazuje k podání žaloby u soudu. Ale při projednání sporu před soudem, má v případě úspěchu ten, kdo vyzval protistranu předžalobní výzvou, právo na náhradu nákladů řízení. Jejím zasláním je zároveň dlužník upozorněn na možnost uhradit dluh bez dalších soudních výdajů. Více informací ohledně náležitostí předžalobní výzvy je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3511/predzalobni-vyzva.
Nesouhlasí-li spotřebitel s postupem společnosti, má možnost podat proti tomuto postupu stížnost. Stížnosti se doručují na společnosti a vyřizují se písemnou formou, pokud se strany nedohodnou jinak. Nereaguje-li společnost na stížnost nebo ji zamítne, může se spotřebitel obrátit i na Českou národní banku, Na Příkopě 28, 115 03 Praha 1, která je orgánem dohledu nad oblastí finančních služeb.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů u finančního arbitra. Řízení před finančním arbitrem je bezplatné a výsledkem tohoto řízení je vydání závazného stanoviska. Více informací o finančním arbitrovi může spotřebitel nalézt zde: https://finarbitr.cz/cs/. Podání návrhu je možné zde: https://finarbitr.cz/cs/reseni-sporu/pruvodce-podanim-navrhu.html.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.