Počet nahlášených stížností: | 87 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 8 |
Dneska v 16:18 na zastávce Oáza řidič předemnou a dítětem zavřil dveře a odjel. A to ne poprvé že se tak chová k cestujícím. Chápu že máte nedostatek řidiče, ale co to je proboha za člověka?koho dáváte za volant? Žádný lidský přístup,jestli mu lidé furt lezut na nervy, ať změní práce. To máte ne řidiče a jedno velké sklamani. Je to avtobus 603(4ST 1908).
Avtobus 603 (4ST 1908) , 11.05.2023 v 16:18
Vysvětlete svému zaměstnanců že vozi lidí a ne zvířata,a ma se chovat lidský a nebo ať změní povolání.
|
Tweet |
Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Zaměstnanec dopravní společnosti jedná za společnost, která by měla mít zvýšený zájem na jeho slušném jednání se zákazníky a řádném plnění pracovních povinností. Z tohoto důvodu doporučujeme obrátit se se stížností přímo na společnost, která by následně měla přijmout účinná opatření k nápravě.
Stížnosti je vhodné a účelné směřovat přímo na konkrétního dopravce prostřednictvím jeho zákaznické telefonní linky či webového formuláře.
Kontakty na společnost ČSAD MHD Kladno a.s. nalezne spotřebitel na webové adrese: https://www.arriva.cz/cs/o-spolecnosti/dcerine-spolecnosti/csad-mhd-kladno/kontakty.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.