Společnost


AUKRO s.r.o.

Počet nahlášených stížností:48
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:4
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

16%
84%
Toto skore je založeno na 6 stížnostech.

#66951Neseriózní jednání - Netransparentní vyúčtování, účtování provize z nedokončených a stornovaných obchodů a nefunkční podpora

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 29 dnů 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
11.05.2023, před rokem

Petr Horčička

Znění stížnosti

Aukro se se mnou odmítá bavit. Opakovaně jsem je prosil o přehledné vyúčtování odpovídají roboticky, melou si tu svoji z vyúčtování je netransparentní, je jen pseudo-transparentní, není poznat z jakého konkrétně obchodu účtují jednotlivé položky ve vyúčtování. Prosil jsem je o zavolání, už mi neodpovídají an na maily, poslední komunikce je několik týdnů stará.

Účtují provizi z nerealizovaných prodejů, které jsou ve stavu "čekána zaplacení" nebo ve stavu "storno". Dokud člověk nepožádá o vrácení provize, tak ji automaticky účtují i přesto, že obchod neproběhl. Doufají, že si toho nikdo nevšimne, že je nebude urgovat o vrácení provize. Vsází na netransparentnost vyúčtování.


Produkt

Prodej přes aukro


Požadované řešení

Dodání mi seznam všech účtovaných položek za poslední 3 měsíce, kdy je uháním. S tím, že každá účtovaná položka bude obsahovat informaci o tom, z jakého obchodu plyne pomocí nějakého identifikátoru nebo uživatelského jména nakupujícího. Tak, aby si prodejci mohli snadno zkontrolovat, zda ve vyúčtování neúčtují i nedokončené obchody.

Přislíbení toho, že vyúčtování bude nadále transparentnější, že podpora bude fungovat lépe a že zváží telefonickou podporu alespoň pro prodejce.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.5.2023 09:16, před rokem

V obchodních podmínkách společnosti je uvedeno, že uživatelům bude vyúčtování poplatků zasíláno 1x měsíčně prostřednictvím e-mailu. Zároveň budou mít k dispozici nejpozději 15. den v měsíci v rámci sekce „Moje Aukro – Vyúčtování“ souhrnný daňový doklad v PDF formátu.

Pokud se spotřebitel domnívá, že položky ve vyúčtování jsou nesprávné, měl by společnost kontaktovat. Nereaguje-li prodávající na e-maily, je vhodné zvolit komunikaci v písemné formě (nejlépe doporučený dopis s dodejkou). Dopis bude adresován následovně: AUKRO s.r.o., Londýnské náměstí 886/4, 639 00 Brno .

Zadržuje-li podnikatel peněžní prostředky spotřebitele bez právního důvodu, jedná se o bezdůvodné obohacení. Kdo se bezdůvodně obohatil, je povinen získaný majetkový prospěch vrátit ochuzenému bezprostředně po výzvě. Pokud tak neučiní, ocitá se v prodlení a ochuzený má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení.

Podnikatele je možné vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu. Zaslání předžalobní výzvy nikoho nezavazuje k podání žaloby u soudu. Ale při projednání sporu před soudem, má v případě úspěchu ten, kdo vyzval protistranu předžalobní výzvou, právo na náhradu nákladů řízení. Jejím zasláním je zároveň dlužník upozorněn na možnost uhradit dluh bez dalších soudních výdajů. Více informací ohledně náležitostí předžalobní výzvy je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3511/predzalobni-vyzva.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.8.2023 16:35, před rokem

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informací k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.