Počet nahlášených stížností: | 789 |
Z toho za letošní rok: | 3 |
Stále v řešení: | 9 |
Dobry den.
Spolecnost Lidl od dnesniho dne inzerovala v letaku za akcni cenu robotickou sekacku Parkaside za 7990Kc.
V 7hod rano jsem byl na Pruhonicke pobocce jako prvni, stejne tak i mezi zbozim a bohuzel na prodejne nebyla ani jedna roboticka sekacka, nikde nebyla ani cenovka k danemu zbozi. Ptal jsem se prodavace na vyse zminene zbozi a obdrzel jsem informaci,ze zbozi neprislo a ze se to tak obcas stava a ze nemohou ovlivnit,jestli zbozi prijde a kolik toho pripadne prijde.
Dale jsem byl na dalsich ctyrech pobockach a ani na jedne zbozi nebylo a pouze na jedne byla cenovka ke zbozi, ktere tam samozrejme nebylo. Volal jsem take na infolinku Lidlu a bohuzel pristup je katastrofslni. Pani pouze stale dokola hovori o tom,ze nema prehled o skladovych zasobach,ze je tedy nutne objizdet prodejny,jestli nekde zbozi neni a snaha situaci resit neni v podstate zadna.
Cele mi to prijde jako velky podvod a zakazana praktika ze strany spolecnosti Lidl. Dle meho nazoru slo pouze o nalakani zakazniku do prodejny na zbozi,ktere vubec neni k dispozici. Zaroven jsem danou skutecnost psal i do spolecnosti Lidl a bohuzel doposud bez odpovedi.
Jak je mozne,ze se toto deje?
Roboticky vysavac Parkside do 1000m2
Dodani zbozi. V pripade nedodani zbozi uhrada nakladu vynalozenych na objizdeni pobocek a cas tim straveny.
|
Tweet |
Byla-li prodejcem učiněna nabídka určitého zboží, ale prodávající slibované zboží vůbec neměl v úmyslu dodat (v odpovídajícím množství a včas) a celá akce měla sloužit pouze k nalákání zákazníků na jeho ostatní nabízené zboží nebo služby, mohlo by takové jednání naplňovat znaky tzv. vábivé reklamy, která je zakázanou obchodní praktikou dle přílohy č. 1 k zákonu 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele. Tuto skutečnost si může ověřit příslušný krajský živnostenský úřad. V případě porušení tohoto zákazu hrozí prodávajícímu pokuta. Spotřebitel může podat podnět přímo krajskému živnostenskému úřadu.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Dobrý den, pane Burici, mrzí nás, že jste si neměl možnost sekačku zakoupit. Akční sortiment se z pravidla chystá do regálu den před začátek akce. Bohužel ze na d-Testu nedokážeme zjistit z jakého důvodu nebylo zboží k dispozici. Může se stát, že dané zboží není dodavatelem dodáno, ale v takovém případě by tato informace měla být uvedena v akčním letáku, nebo přímo v prodejně. Pokud by tato informace nebyla nikde uvedena, měl by Vám personál prodejny situaci objasnit a omluvit se za ni. Mrzí nás, že se tak ve Vašem případě nestalo. Za komplikace se omlouváme a přejeme hezký den. S pozdravem Lidl Česká republika, v.o.s
Dobrý den, pane Burici, mrzí nás, že jste si neměl možnost sekačku zakoupit. Akční sortiment se z pravidla chystá do regálu den před začátek akce. Bohužel ze na d-Testu nedokážeme zjistit z jakého důvodu nebylo zboží k dispozici. Může se stát, že dané zboží není dodavatelem dodáno, ale v takovém případě by tato informace měla být uvedena v akčním letáku, nebo přímo v prodejně. Pokud by tato informace nebyla nikde uvedena, měl by Vám personál prodejny situaci objasnit a omluvit se za ni. Mrzí nás, že se tak ve Vašem případě nestalo. Za komplikace se omlouváme a přejeme hezký den. S pozdravem Lidl Česká republika, v.o.s
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost jsme proto nuceni uzavřít.