Společnost


Lidl Česká republika s.r.o.

Počet nahlášených stížností:789
Z toho za letošní rok:3
Stále v řešení:9
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Toto skore je založeno na 151 stížnostech.

#66955Opetovne blokovani

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 20 dnů 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
11.05.2023, před rokem

Lukáš Foukal

Znění stížnosti

Opet spolecnost lidl si dela co se ji uzna za vhodne. Po zaplaceni v eshopu a odecteni penez na ucte se nestacite dalsi den divit. Opet stejna akce blokace castky 2x. Jiz minule jsem si stezoval 11 dni blokace a vyjadreni od zakaznickeho centra jsem se dockal az 15 den s nesmyslem kterym vas balamuti! 11 dnu vam blokuji penize a nahrady skody se nedockate! Problem nastava v pkamziku kdy v objednavce mate 2 kusy vyrobku a kazdy poslou zvlast pak vam blokuji jak celou castku za nakup tak po odeslani kazdou castku zvlast cili duplicitu. Stale se to neresi a ja uz toho mam plne zuby a podam stiznost na coi a zacnu to resit i jinde protoze tohle uz neni mozny! Kazdeho zakaznika lidl pak okrada nejenom o cas ale taky o 11 dnu nervu a penez!


Produkt

Blokace castky


Požadované řešení

Okamzite odblokovani!


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.5.2023 11:37, před rokem

Podnikatel může vyžadovat (a případně zadržovat) finanční prostředky spotřebitele jen v případě, že k tomu má právní důvod. Z popisu spotřebitele se domníváme, že k blokaci druhé částky tento právní důvod není. Zadržuje-li podnikatel peněžní prostředky spotřebitele bez právního důvodu, jedná se o bezdůvodné obohacení (ve smyslu § 2991 a násl. občanského zákoníku). Kdo se bezdůvodně obohatil, je povinen získaný majetkový prospěch vrátit ochuzenému bezprostředně po výzvě. Pokud tak neučiní, ocitá se v prodlení a ochuzený má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení.

Podnikatele je možné vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu. Zaslání předžalobní výzvy nikoho nezavazuje k podání žaloby u soudu. Ale při projednání sporu před soudem, má v případě úspěchu ten, kdo vyzval protistranu předžalobní výzvou, právo na náhradu nákladů řízení. Jejím zasláním je zároveň dlužník upozorněn na možnost uhradit dluh bez dalších soudních výdajů. Více informací ohledně náležitostí předžalobní výzvy je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3511/predzalobni-vyzva.

Pokud má spotřebitel podezření na nekalé jednání společnosti, může se obrátit na Českou obchodní inspekci s podnětem (zde: https://www.coi.cz/pro-spotrebitele/spotrebitelsky-pruvodce/podani-stiznosti-podnetu-dotazu/).

Vzhledem k opakujícím se problémům s dvojitou blokací platby žádáme společnost o změnu systémového nastavení týkající se této problematiky.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
15.5.2023 12:00, před rokem

Dobrý den, pane Foukale, v internetovém bankovnictví se po objednání zboží v nezaúčtovaných / blokovaných platbách zobrazí částka za objednávku. Platba však odejde z Vašeho účtu až ve chvíli, kdy je Vaše objednávka předána přepravci. V případě rozdělení objednávky do více zásilek se z Vašeho účtu vždy strhne pouze částka za danou zásilku. Hodnota objednávky se tedy odečítá postupně. Pokud objednané zboží již není skladem, proběhne automatické storno a blokovaná částka se z nezaúčtovaných plateb samovolně uvolní zpět na Váš bankovní účet. Proto se v účtu nezobrazí v přijatých platbách, ale uvolnění zarezervované částky je na Vašem bankovním účtu vidět tak, že se zvýší disponibilní zůstatek. Děkujeme za pochopení a přejeme pěkný den. S pozdravem Lidl v.o.s.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.6.2023 12:04, před rokem

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
31.8.2023 21:25, před rokem

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost jsme proto nuceni uzavřít.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.