Počet nahlášených stížností: | 112 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 7 |
Každé ráno v 7:26 jezdím trmvají číslo 11 ze zastávly Sídliště nové Vratislavice, ovšem již déle jak týden tramvaj vždy přijede až přibližně v 7:31 a kvůli tomu poté nestíhám tramvaj číslo 3 z Fügnerovy a přicházím pak pozdě do práce
Tramvaj číslo 11 v 7:26 ze zastávky Sídliště nové Vratislavice
Aby tramvaj přijížděla a odjížděla ze zastávky včas
|
Tweet |
Stížnosti směřující vůči nedodržování jízdního a přepravního řádu je vhodné a účelné v těchto případech směřovat přímo na konkrétního dopravce prostřednictvím jeho zákaznické telefonní linky či webového formuláře.
Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi obrátit přímo na Dopravní podnik měst Liberce a Jablonce nad Nisou e-mailem na adresu: dpmlj@dpmlj.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.