Společnost


Dopravní podnik měst Liberce a Jablonce nad Nisou, a.s.

Počet nahlášených stížností:112
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:7
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#66960Pravidelně opožděná tramvaj 11

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 29 dnů 9 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
12.05.2023, před rokem

Bohdana Kolínová

Znění stížnosti

Každé ráno v 7:26 jezdím trmvají číslo 11 ze zastávly Sídliště nové Vratislavice, ovšem již déle jak týden tramvaj vždy přijede až přibližně v 7:31 a kvůli tomu poté nestíhám tramvaj číslo 3 z Fügnerovy a přicházím pak pozdě do práce


Produkt

Tramvaj číslo 11 v 7:26 ze zastávky Sídliště nové Vratislavice


Požadované řešení

Aby tramvaj přijížděla a odjížděla ze zastávky včas


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.5.2023 10:29, před rokem

Stížnosti směřující vůči nedodržování jízdního a přepravního řádu je vhodné a účelné v těchto případech směřovat přímo na konkrétního dopravce prostřednictvím jeho zákaznické telefonní linky či webového formuláře.

Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi obrátit přímo na Dopravní podnik měst Liberce a Jablonce nad Nisou e-mailem na adresu: dpmlj@dpmlj.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.8.2023 16:41, před rokem

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.