Počet nahlášených stížností: | 69 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Lidová energie opakovaně nezasílá vyúčtování za uplynulá období. V minulosti se mi alespoň podařilo dovolat na infolinku, letos bez úspěchu. Emaily ignorují. Zabírájí pouze doporučené dopisy, ale na to nemám každý rok nervy a stojí to i zbytečné peníze.
Řeším to za rodiče, kteří se jim upsali přes nějaké energošmejdy v aukci v minulých letech. Vloni byla šance na změnu dodavatele, ale výpověď prošvihnul pracovník portálu ušetřeno.cz, takže rodiče nuceně přešli na spotové ceny údajně na 4 roky. Zvedly se několikrát zálohy ale vůbec netušíme, jak dopadla celková bilance záloh a skutečných úhrad. Neseriózní společnost, nechal bych zrušit licenci, okamžitě! Těch stížností mají už nepočítaně.
Lidová energie - elektřina SPOT
Automatické zasílání vyúčtování + zlepšení komunikace se zákazníky nebo zrušení licence dozorovým orgánem.
|
Tweet |
Reklamaci by měl spotřebitel uplatnit i v případě, kdy mu vyúčtování za vyúčtovací období nebylo dodáno. Reklamuje-li spotřebitel vyúčtování, je dodavatel povinen vyřídit reklamaci ve lhůtě 15 kalendářních dní. Nedodržení lhůty je sankcionováno v případě plynu částkou 750 Kč za každý den prodlení, nejvýše však do částky 7 500 Kč (dle § 16 odst. 3 písm. a) vyhlášky č. 545/2006 Sb.), v případě elektřiny částkou 600 Kč za každý den prodlení, nejvýše však do částky 24 000 Kč (dle § 17 odst. 2 vyhlášky č. 540/2005 Sb.).
Pokud se nelze s dodavatelem Lidová energie s.r.o. spojit, doporučujeme jej kontaktovat písemně prostřednictvím doporučeného dopisu s dodejkou na adresu: Lidová energie s.r.o., Kollárova 2346/2, 586 01 Jihlava.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při Energetickém regulačním úřadu. Podání návrhu na zahájení spotřebitelského sporu nepodléhá zaplacení správního poplatku. Více informací o tomto řízení může spotřebitel nalézt zde: https://www.eru.cz/mimosoudni-reseni-sporu. Kontakty na Energetický regulační úřad je možné nalézt zde: https://www.eru.cz/kontakty.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.