Společnost


Lidová energie s.r.o.

Počet nahlášených stížností:69
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#66962Nezasílání vyúčtování, opakované ignorování žádostí

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 29 dnů 6 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
12.05.2023, před rokem

Pavel Novotný

Znění stížnosti

Lidová energie opakovaně nezasílá vyúčtování za uplynulá období. V minulosti se mi alespoň podařilo dovolat na infolinku, letos bez úspěchu. Emaily ignorují. Zabírájí pouze doporučené dopisy, ale na to nemám každý rok nervy a stojí to i zbytečné peníze.
Řeším to za rodiče, kteří se jim upsali přes nějaké energošmejdy v aukci v minulých letech. Vloni byla šance na změnu dodavatele, ale výpověď prošvihnul pracovník portálu ušetřeno.cz, takže rodiče nuceně přešli na spotové ceny údajně na 4 roky. Zvedly se několikrát zálohy ale vůbec netušíme, jak dopadla celková bilance záloh a skutečných úhrad. Neseriózní společnost, nechal bych zrušit licenci, okamžitě! Těch stížností mají už nepočítaně.


Produkt

Lidová energie - elektřina SPOT


Požadované řešení

Automatické zasílání vyúčtování + zlepšení komunikace se zákazníky nebo zrušení licence dozorovým orgánem.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.5.2023 12:25, před rokem

Reklamaci by měl spotřebitel uplatnit i v případě, kdy mu vyúčtování za vyúčtovací období nebylo dodáno. Reklamuje-li spotřebitel vyúčtování, je dodavatel povinen vyřídit reklamaci ve lhůtě 15 kalendářních dní. Nedodržení lhůty je sankcionováno v případě plynu částkou 750 Kč za každý den prodlení, nejvýše však do částky 7 500 Kč (dle § 16 odst. 3 písm. a) vyhlášky č. 545/2006 Sb.), v případě elektřiny částkou 600 Kč za každý den prodlení, nejvýše však do částky 24 000 Kč (dle § 17 odst. 2 vyhlášky č. 540/2005 Sb.).

Pokud se nelze s dodavatelem Lidová energie s.r.o. spojit, doporučujeme jej kontaktovat písemně prostřednictvím doporučeného dopisu s dodejkou na adresu: Lidová energie s.r.o., Kollárova 2346/2, 586 01 Jihlava.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při Energetickém regulačním úřadu. Podání návrhu na zahájení spotřebitelského sporu nepodléhá zaplacení správního poplatku. Více informací o tomto řízení může spotřebitel nalézt zde: https://www.eru.cz/mimosoudni-reseni-sporu. Kontakty na Energetický regulační úřad je možné nalézt zde: https://www.eru.cz/kontakty.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.8.2023 16:24, před rokem

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.