Počet nahlášených stížností: | 1 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Domnívám se, vyúčtování za rok 2022 neodpovídá zákonu 67/2013 (§ 8 odst.1)
Dle smlouvy o"Převodu vlastnictví jednotky č.326/2779",jsou uvedeny v části II
čl.1,Bytová jednotka.Článek 1.3 spoluvlastnické podíly na společných částech domu písmeno a) až hh).Výtahy patří do společné části domu
Bod 2, uvedena nebytová jednotka garáž.
Bod 2.2 jsou uvedeny součásti a vybavení, nebytové jednotky garáže.Písmena (a-c)
Písmeno a),elektrický pohon garážových vrat
Písmeno c),vnitřní elektrické rozvody od elektroměru pro garáž
Jako příklad uvádím dvě položky rozúčtované ve vyúčtování za byt:
Odměny výboru - náklady na nemovitost ,uvedená částka 76237,71 Kč.rozúčtována 1/34 (počet bytů) ,položka byla rozúčtována ve vyúčtování za byt. Proč se mi tato rozúčtovaná položka objevuje ve vyúčtování za garáž ?
Další položka - odvoz odpadu náklady na nemovitost, uvedená částka ve vyúčtování 111131,43 Kč. rozúčtováno 1/34 (počet bytů),položka byla již rozúčtována ve vyúčtování za byt.
Proč se mi tato rozúčtovaná položka objevuje ve vyúčtování za garáž ?
Domnívám se ,že část položek uvedených ve vyúčtování za garáž neodpovídá uvedeným součástem a vybavení nebytového prostoru .
Upravit vyúčtování dle požadavků 67/2013 (§ 8 odst.1).
|
Tweet |
Podle § 8 odst. 1 zákona 67/2013 Sb. platí, že do 30 dnů od doručení vyúčtování může příjemce služeb písemně požádat poskytovatele služeb o doložení nákladů na jednotlivé služby, způsob jejich rozúčtování, způsob stanovení výše záloh za služby a provedení vyúčtování podle tohoto zákona. Této žádosti poskytovatel služeb vyhoví do 30 dnů od jejího doručení.
Pokud bude mít příjemce služeb k takovému vyúčtování námitky, předloží je poskytovateli služeb do 30 dnů od doručení vyúčtování, popřípadě doložení podkladů. Nepředloží-li příjemce služeb námitky v této lhůtě, platí, že se způsobem a obsahem vyúčtování souhlasí. Včas uplatněné námitky musí poskytovatel služeb vyřídit do 30 dnů od jejich předložení.
Společnost je možné kontaktovat e-mailem na adresu info@ariaservis.cz. Nereaguje-li prodávající na e-maily, je vhodné zvolit komunikaci v písemné formě (nejlépe doporučený dopis s dodejkou). Dopis bude adresován následovně: Aria servis, s.r.o., Kaprova 42/14, 11000 Praha.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informací k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.