Počet nahlášených stížností: | 528 |
Z toho za letošní rok: | 7 |
Stále v řešení: | 61 |
Opětovné nedoručení při výběru Alzaboxu..
Nesmyslné řešení situace.Místo toho ,aby zásilku předali nejbližšímu výdejnímu místu,tak balík vrátí zpět na depo,kde setrvá další den ,nebo v mem případě výkend.Poté se zkouší druhý pokus,a když nevyjde ani ten,tak se to dá jinam.
Pokud si nechávám dorucit balík,tak mi jde hlavně o rychlost doručení,a je mi jedno,že si pro balík půjdu o 200m jinam..
Pro boha,který chytrák tohle vymyslel.
Pokud jsem jel do Depa pro balík abych nemusel čekat dalši den,tak jsem v depu čekal hodinu,než balík našli...
Operátor není schopen na telefonu vyřešit nic.Na telefonu by mohla sedět opice.Výsledek bude stejný...
Jsem totálně naštvaný
2x jsem řešil stejný problém v jednom týdnu...
Konec.To nedávám..
Do teď jsem zásilkovnu obdivoval...Teď ji nenávidím...
Jan Kubica
Pokud je alza box plný,tak to v ten samý den dám ihned do nejbližší výdejny.
Umožním operátorovi aby s tou zásilkou uměl nakládat po mém.
|
Tweet |
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).
Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné a řádné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Více informací k reklamaci u společnosti Zásilkovna s.r.o. nalezne spotřebitel zde: https://www.zasilkovna.cz/reklamace.
Stížnost je možné směřovat i přímo ke společnosti Zásilkovna s.r.o. prostřednictvím kontaktního formuláře (dostupný zde: https://www.zasilkovna.cz/kontaktni-formular).
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Dobrý den, pane Kubico, ve vašem případě to vypadá, že se doručení protáhlo, protože probíhaly opětovné pokusy o doručení, jelikož byl box plný. Standardně platí, že v případě, že je zákazníkem zvolený box obsazený, uskuteční se dva pokusy o doručení. Pakliže ani ten druhý není úspěšný, dojde k přesměrování zásilky na kamenné výdejní místo, aby měl zákazník zásilku co nejdříve k dispozici. Jedná se o standardní postup, který je uvedený i v našich obchodních podmínkách: https://files.packeta.com/web/files/VOP_Mezinami_Zasilkovna-01-06-2023.pdf?_gl=1*3qsq84*_gcl_aw*R0NMLjE2ODI0MDg1NjAuQ2p3S0NBanc5SjJpQmhCUEVpd0FFcndwZWZyUUQ4MmgtNDFKUXE3a19OdllULXE4ZFZ4djVSdjc5ekh1MVdVNm5BLVZ4WWlNbEI0QWZCb0NkaUVRQXZEX0J3RQ... Gabriela, tým Zásilkovny
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost jsme proto nuceni uzavřít.