Počet nahlášených stížností: | 606 |
Z toho za letošní rok: | 66 |
Stále v řešení: | 17 |
Zakoupila jsem si v Prostějovském Kauflandu mascarpone dne 4.5.2023 a při otevření 11.5.2023 jsem nalezla plíseň. Mascarpone má minimální trvanlivost do 28.5.2023
Plíseň
Požaduji vrátit peníze nebo dostat slevu do prodejny.
|
Tweet |
Jestliže zakoupená věc nemá očekávané vlastnosti, je třeba ji reklamovat u prodávajícího. Spotřebitel by v tomto případě měl nárok na dodání nové věci bez vad, a nebylo-li by to možné, má nárok na odstoupení od smlouvy. K uplatnění reklamace není potřeba předložit doklad o zaplacení. Je však ale nutné prokázat, že zboží bylo zakoupeno u prodávajícího (například výpisem z účtu atd.).
Pokud by se problém s jakostí potravin opakoval, mohl by spotřebitel rovněž zvážit podání podnětu Státní zemědělské a potravinářské inspekci, která je dozorovým orgánem v oblasti kvality potravin rostlinného původu nebo Státní veterinární správě, která vykonává dozor v oblasti potravin živočišného původu. Pro zadání podnětu lze použít následující webový odkaz: https://www.svscr.cz/statni-veterinarni-sprava/kontakty/.
Vážená zákaznice, děkujeme za Váš podnět. Dovolujeme si Vám sdělit, že podněty zákazníků společnosti Kaufland zpracovává Zákaznické centrum, na které se můžete s důvěrou obrátit na telefonním čísle 800 165 894 nebo prostřednictvím e-mailu kontakt@kaufland.cz. Zákaznické centrum, Kaufland Česká republika
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Stížnost uzavřena z mého pohledu není. Po návštěvě Kauflandu s možností reklamace mi bylo sděleno, že z výpisu z bankovního účtu nepoznají, zda mascaropne bylo zakoupeno právě u nich. Tato situace se mi stala již několikrát.
Výpis z bankovního účtu by měl jasně prokázat, kdy a komu bylo zaplaceno - nemělo by tedy představovat problém předmětný nákup dohledat. Jestliže prodávající nedohledá nákup kvůli chybě v systému, jde to k jeho tíži.
Spotřebitel se v takovém případě (odmítnutí reklamace při předložení výpisu z účtu) může obrátit i na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci.
Stížnost nyní přeřazujeme na společnost, aby mohla uvést, z jakého důvodu považuje bankovní výpis za nedostatečný.
Vážený zákazníku / Vážená zákaznice, děkujeme za Váš podnět.
Dovolujeme si Vám sdělit, že podněty zákazníků společnosti Kaufland
zpracovává Zákaznické centrum, na které se můžete s důvěrou obrátit
na telefonním čísle 800 165 894 nebo prostřednictvím e-mailu
kontakt@kaufland.cz. Zákaznické centrum, Kaufland Česká republika
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost jsme proto nuceni uzavřít.