Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3256
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#6699Odbavení na přepážce České pošty

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 dny

Detail stížnosti

Publikováno
07.05.2015, před 10 lety

Monika Littmannová

Znění stížnosti

Dne 7.5.2015 jsem šla na pobočku České pošty pobočka Rumburk Fr.Nohy.Odbavovací lístek na výběry,vklady,Sipo vystaven 8:34hod.pořadové číslo 43.Otevřeny dvě přepážky.Na jedné číslo 29 a klient má problém,druhá přepážka na sportka,sazka atd.
Po dlouhých 20.min.kdy u jednoho okénka stále problém s klientem poř.číslo 29 a druhé okénko funkční naskakují čísla 50,51,52,53,54,55
Lidé se bouří a já také ale stále čekám.
Konečně v 9:05hod.se dostávám na řadu k okénku sportka adt.a chci vysvětlení jak je možné,že 5 lidí je odbaveno dříve než ostatní.Odpoveď sportka sazka má u tohoto okénka přednost mně neuspokojuje neb to samá přepážka odbavuje celou dobu vše.Chci mluvit s někým z vedení.Ani od vedoucí se mi nedostává jasná odpověď na fungování.Snad rada vytisknětesi příště také sportku.Nepochopím,jak v Rumburku kde je jen 1 pošta můžou fungovat jen 2 otevřené přepážky.Podotýkám,ze při mém odchodu stále 1 okénko mělo problém s kliemtem a 20 lidí čekalo na odbavení


Požadované řešení

Nemělo by na takhle vytížené poště Rumburk,fungovat více přepážek?Na co je tisknutí lístků když pak funguje,nebo půl hod.funguje jen jedna přepážka a ta obstará vše co pošta nabízí?
Nevím jak to vyřešit,ale alespoň šetřit naše lesy a netisknout lístky,když se může stát ve frontě.Tam alespoň vím,že nikdo co přišel 20min.po mám příchodu nepřijde na řadu dřív-hned


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.5.2015 11:26, před 10 lety

Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena. Z tohoto důvodu je nutné se stížností obrátit přímo na Českou poštu.

Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou. Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.