Společnost


O2 Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:1247
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:5
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

61%
39%
Toto skore je založeno na 342 stížnostech.

#6700Výpověď smlouvy

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

4 dny

Detail stížnosti

Publikováno
07.05.2015, před 10 lety

Ondřej Jánoška

Znění stížnosti

K dnešnímu dni (7. 5. 2015) mi končí dvouletá smlouva se závazkem. Její automatickou prolongaci jsem zrušil na zákaznické lince zhruba před dvěma měsíci. Když jsem dnes (7. 5. 2015), tedy v poslední den vypršení smlouvy, zažádal na zákaznické lince o vystavení ČVOP, zarazila mě informace od vaši pracovnice, že k novému operátorovi mohu přejít až po uplynutí šestitýdenní výpovědní lhůty. Bylo mi řečeno, že jsem sice ukončil službu, ale ne smlouvu, že to není to stejné.
Nechápu, jaký je rozdíl mezi službou a smlouvou. Smlouvu o využívání vašich služeb jsem podepsal na dobu určitou (2 roky) a pokud k dnešnímu dni končí a službu (neboli tarif Free se závazkem) jsem neprodloužil, nebudu od vás přece žádné služby odebírat, tak proč mi běží lhůta 42 dní?

Předem děkuji za odpověď


Požadované řešení

Očekával jsem, že od zítřejšího dne (8. 5. 2015) budu bez telefonu, respektive bez aktivního čísla, protože jsem právě využívaný tarif neprodloužil. Proto bych byl rád, kdybych vás mohl opustit ihned a přejít k novému operátorovi bez čekání na uplynutí výpovědní lhůty.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.5.2015 11:57, před 10 lety

Smlouvy se závazkem jsou ve Všeobecných obchodních podmínkách operátora pojmenovány jako "Speciální nabídka". Pokud spotřebitel zruší automatickou prolongaci smlouvy, znamená to, že ke dni vypršení smlouvy se závazkem mu končí pouze tento závazek, v tomto případě definovaný jako "služba", a s ním spojené výhody. Přičemž dál běží smlouva s běžnými podmínkami, a to až do té doby, dokud ji spotřebitel řádně nevypoví. Od chvíle, kdy spotřebitel smlouvu vypoví, začne běžet 42 denní výpovědní lhůta.

Dle podmínek operátora je číslo možné přenést nejdříve v den ukončení platnosti smlouvy (42 dní od podání výpovědi), je však potřeba maximálně 4 pracovní dny před tímto datem nahlásit číslo ČVOP u nového poskytovatele.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
11.5.2015 12:10, před 10 lety

Dobrý den,

vše je již zcela přesně popsáno výše (dTest).

Po ukončení závazku smlouva pokračuje dále bez zvýhodněných podmínek. Vždy je potřeba podat výpověď smlouvy s platnou výpovědní lhůtou 42 kalendářních dnů.

Miroslav Trčka
Guru pro Social Media, O2

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
11.5.2015 13:15, před 10 lety


Ondřej Jánoška

Hodnocení: