Společnost


Dopravní podnik města Brna, a.s.

Počet nahlášených stížností:70
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:14
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#67000Skřípnutí nohy 12leteho dítěte a kočáru při výstupu na konečné Modřice smyčka

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 28 dnů 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
13.05.2023, před rokem

Iveta Píbilová

Znění stížnosti

Při výstupu na konečné uvedené v názvu stížnosti řidič 2 vteřiny po otevření dveří je znovu zavřel mi pomáhala moje 12leta vnučka s kočárem ji skřipl nohu do dveří a chtěl se rozjet!!!i přes signalizací řídíči že vystupují s kočárem jsem sama strčila nohu do dveří aby vnučka vypadla ven a šalina ji netahla po štěrku na místo kde čeká na další odjezd.Po té jsem ani já nestačila vystoupit,znovu zavřel dveře a skřipl mi kočár s ročním dítětem na půl venku z tramvaje,dojel na místo kde čeká než odjede a teprve pak jsem mohla vystoupit.Na ulici Václavská skřipl i důchodce,který nestačil z důvodu,byl o berlích, nastoupit!! Přiznávám že jsem nevybranymi slovy řidiči Nadala,a jeho odpověď byla... měla jste si vzpomenout dřív!!na konečné kam spěchal??přečíst si noviny!!!!!!Pokud tohle se nebude řešit,podstupuji další řízení s právníkem...Byl to řidič vozu 1239,čas přijezdu na konečnou 14:28...Svědkem mi jsou všichni co čekali na spoj 512 v Modřicích na smyčce ..i zmíněný pán skřípnuty na ul.Václavská.


Požadované řešení

Myslím že tohle je jasné jaké řešení by DPMB měl udělat.Ukončit prac.poměr s tímhle spechajicim a bezohledným řidičem než někoho zabije!!!Volala jsem a stížnost nahlásila, mé jméno je Iveta Píbilova tel.***


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.5.2023 08:03, před rokem

Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené, jak již dle popisu spotřebitel učinil.

Jestliže došlo k poranění cestujícího, je možné se písemně obrátit na společnost s žádostí o odškodnění. Spotřebiteli doporučujeme:
- v žádosti uvést: místo, datum, čas události a detailní popis okolností (případně i fotodokumentace či kontakt na svědky),
- k žádosti přiložit: lékařskou zprávu, doklady o výdajích v hotovosti (cestovné k lékaři, náklady na léky, poplatky, ...), příp. doklad od poškozených věcí.

Stížnost je možné směřovat ke společnosti Dopravní podnik města Brna, a.s. na e-mail: dpmb@dpmb.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.8.2023 16:53, před rokem

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.