Počet nahlášených stížností: | 606 |
Z toho za letošní rok: | 66 |
Stále v řešení: | 17 |
Dobrý den,
stěžuji si,
vidím, jak jsou matky, které vozí velké děti cca 5 let v koši/vozíku, ai menší a lítaj tam a vše je v pořádku, pak si tam dát rohlíky, nebo i malé dšti, co tam patlají vša..... Ale není to o dětěch je to jen příklad...
Do místa, kde mají být děti jsem posadila svého staršího rakovinou nemocného psíka.... (u Kauflandu) Ppotřebuje trochu procházek a ne, nenechám ji někde u košíáků. Psík si sedl na místo dítětem určené a seděl a koukal, nikoho nneohrozil, nic, nepočůral, ani nic neoblízl, pak na mě nasokčil Váš stražnej, že tam psi nemůžou, ano, je tam zákazýný vstup a ona vjela, to jen taková slovní hříčka.....jo, nějaké Barbíně s čivavou by to neřekl....Každopádně jsem se dozvěděly, že jsme podle předpisů ohrožení hygieny.... Napište mi prosím, která hygienická pravidla jsme porušily...
Udělejte tam někde parking pro psy, ve světě to už existuje, nebo mi vysvětlete to optřaní hygieny na někoho, kdo sedí v koši, jen má čtyři nohy...
Děkuji
Když je psík na místě dítěte v košíku a je vychovaný, tak ho tam nechte, a bez keců
|
Tweet |
Po zrušení vyhlášky č. 347/2002 Sb., o hygienických požadavcích na prodej potravin a rozsah vybavení prodejny podle sortimentu prodávaných potravin se dostatečnost zavedených hygienických opatření posuzuje v souladu se systémem kritických kontrolních a regulačních bodů (HACCP). Podle evropské legislativy musí mít každý podnik vypracovaný vlastní systém kritických bodů, který by měl zabraňovat ohrožení nezávadnosti potravin.
Dle dostupných informací nemají do prodejen společnosti Kaufland Česká republika v.o.s. psi vstup povolen.
Stížnost přeřazujeme na společnost, aby se k ní mohla vyjádřit.
Vážená zákaznice, děkujeme za Váš podnět. Dovolujeme si Vám sdělit, že podněty zákazníků společnosti Kaufland zpracovává Zákaznické centrum, na které se můžete s důvěrou obrátit na telefonním čísle 800 165 894 nebo prostřednictvím e-mailu kontakt@kaufland.cz. Zákaznické centrum, Kaufland Česká republika
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost jsme proto nuceni uzavřít.