Společnost


Kaufland Česká republika v.o.s.

Počet nahlášených stížností:606
Z toho za letošní rok:66
Stále v řešení:17
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

63%
37%
Toto skore je založeno na 103 stížnostech.

#67001Kdo tedy může sedět v košíku

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 18 dnů 5 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
13.05.2023, před rokem

Zina Berková

Znění stížnosti

Dobrý den,
stěžuji si,
vidím, jak jsou matky, které vozí velké děti cca 5 let v koši/vozíku, ai menší a lítaj tam a vše je v pořádku, pak si tam dát rohlíky, nebo i malé dšti, co tam patlají vša..... Ale není to o dětěch je to jen příklad...
Do místa, kde mají být děti jsem posadila svého staršího rakovinou nemocného psíka.... (u Kauflandu) Ppotřebuje trochu procházek a ne, nenechám ji někde u košíáků. Psík si sedl na místo dítětem určené a seděl a koukal, nikoho nneohrozil, nic, nepočůral, ani nic neoblízl, pak na mě nasokčil Váš stražnej, že tam psi nemůžou, ano, je tam zákazýný vstup a ona vjela, to jen taková slovní hříčka.....jo, nějaké Barbíně s čivavou by to neřekl....Každopádně jsem se dozvěděly, že jsme podle předpisů ohrožení hygieny.... Napište mi prosím, která hygienická pravidla jsme porušily...
Udělejte tam někde parking pro psy, ve světě to už existuje, nebo mi vysvětlete to optřaní hygieny na někoho, kdo sedí v koši, jen má čtyři nohy...

Děkuji


Požadované řešení

Když je psík na místě dítěte v košíku a je vychovaný, tak ho tam nechte, a bez keců


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.5.2023 08:11, před rokem

Po zrušení vyhlášky č. 347/2002 Sb., o hygienických požadavcích na prodej potravin a rozsah vybavení prodejny podle sortimentu prodávaných potravin se dostatečnost zavedených hygienických opatření posuzuje v souladu se systémem kritických kontrolních a regulačních bodů (HACCP). Podle evropské legislativy musí mít každý podnik vypracovaný vlastní systém kritických bodů, který by měl zabraňovat ohrožení nezávadnosti potravin.

Dle dostupných informací nemají do prodejen společnosti Kaufland Česká republika v.o.s. psi vstup povolen.

Stížnost přeřazujeme na společnost, aby se k ní mohla vyjádřit.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
16.5.2023 08:31, před rokem

Vážená zákaznice, děkujeme za Váš podnět. Dovolujeme si Vám sdělit, že podněty zákazníků společnosti Kaufland zpracovává Zákaznické centrum, na které se můžete s důvěrou obrátit na telefonním čísle 800 165 894 nebo prostřednictvím e-mailu kontakt@kaufland.cz. Zákaznické centrum, Kaufland Česká republika

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.6.2023 12:29, před rokem

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
31.8.2023 21:04, před rokem

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost jsme proto nuceni uzavřít.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.