Počet nahlášených stížností: | 147 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 2 |
Dobrý den, před třemi lety jsem dostala k narozeninám akusekačku s pojezdem- HECHT. Po roce přestala fungovat jedna s baterií, byla 2x opravena v záruce. Teď mi nejdou obě baterie, mají napětí, ale ne proud dle vyjádření z prodejny v Ústí nad Labem. Neumí
AKUSEKAČKA S POJEZDEM je po 3 letech k nepoužití kvůli nekvalitním bateriím. To jste si vymysleli pěkný kšeft, člověk si koupí drahou sekačku a pak, aby si každé dva roky kupoval drahé baterie. K bateriím jsem se chovala dle vašich pokynů a stejně nefungují. Od vaší konkurenční firmy Stihl mám akupilu a křovinořez již 5 let to funguje bez problémů, baterie dobíjím a přístroje fungují. Proč to nejde i u vás? Že se nestydíte prodávat drahé přístroje a pak požadovat nové nákupy drahých a nekvalitních baterií. Až se je naučíte vyrábět kvalitní, dejte vědět. HECHT již nikdy více!
Buď mi ty baterie opravte nebo mi dejte nové.
|
Tweet |
Na baterii se vztahuje záruční doba v trvání 24 měsíců, ovšem životnost baterie je nejčastěji spjata s počtem nabíjecích cyklů, což se ale velmi špatně dokazuje a proto se používá paušální doba životnosti. Záruční doba je tedy sice 24 měsíců, ale nevztahuje se na pokles kapacity baterie, která je způsobena běžným užíváním.
Jestliže by však baterie např. vytekla, jednalo by se o vadu materiálu nebo provedení a v tomto případě by byla reklamace uznána.
Spotřebitel může zamítnutí reklamace rozporovat pomocí znaleckého posudku. Vyjde-li posudek ve prospěch spotřebitele, je nutné se opět obrátit na prodejce (nejlépe formou doporučeného dopisu s dodejkou) s odstoupením od smlouvy z důvodu nevyřízení reklamace včas a řádně, což prokazuje právě přiložený posudek znalce. Cenu posudku lze oprávněně požadovat jako účelně vynaložený náklad spojený s reklamací (viz rozhodnutí Krajského soudu v Hradci Králové sp. zn. 19 Co 470/2005). Seznam znalců je k dispozici na internetové stránce Ministerstva spravedlnosti ČR www.justice.cz nebo na www.dtest.cz/soudni-znalci.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Vážená paní Benešová, mrzí nás vzniklá situace, kterou popisujete v této stížnosti. Vzhledem k uvedeným informacím ve Vaší stížnosti si dovolíme reagovat poněkud obecněji. Životnost baterie je ovlivněna celou řadou faktorů. Děkujeme za pochopení. S pozdravem, zákaznický servis HECHT MOTORS s.r.o.
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost jsme proto nuceni uzavřít.