Společnost


Tesco Stores ČR a.s.

Počet nahlášených stížností:466
Z toho za letošní rok:3
Stále v řešení:8
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#67007Uvedení akční ceny u zboží o den dříve - nevrácení peněz

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 29 dnů 10 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
14.05.2023, před rokem

Věra Mňuková

Znění stížnosti

Dobrý den,
dne 9. 5. 2023 jsem koupila v pobočce Tesco v Přelouči kuřecí prsní řízky v domnění, že jsou v akci za 129,9 Kč/kg, jak bylo uvedeno na liště pod zbožím velkým písmem. Nevšimla jsem si, že na nálepce na zboží je malým písmem uvedeno, že tato "clubcard cena" platí až od 10. 5. Zjistila jsem to až doma. Na "Informacích" mi později bylo řečeno, že "se to tak dělá, že si to připravují na druhý den". Považuji toto jednání za nekorektní a účelové.
Pro mě rozdíl 93 Kč na ceně necelého kg masa je značný.


Produkt

kuřecí prsní řízky - běžná cena 229,9 Kč/kg, v akci od 10. 5. do 16. 5. cena 129,9 Kč/kg


Požadované řešení

Nevystavovat zboží s akční cenou den dopředu. Vrácení rozdílu v ceně, když byl zákazník takto uveden v omyl.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.5.2023 08:40, před rokem

Nabídka zboží, která je tvořena i cenou u něj uvedenou v regále nebo v reklamním letáku, je pro obchodníka závazná. Pokud jinou cenu uvádí a jinou účtuje, dopouští se klamavého jednání a je právem spotřebitele dožadovat se rozdílu v ceně zaplacené navíc.

Stížnost lze podat i přímo na e-mail společnosti Tesco Stores ČR a.s.: info@itesco.cz anebo prostřednictvím bezplatné telefonní linky 800 222 555.

Spotřebitel, který je přesvědčen, že došlo k porušení ustanovení zákona o ochraně spotřebitele, se může obrátit na regionální či ústřední inspektorát České obchodní inspekce. Adresy jednotlivých inspektorátů lze najít na www.coi.cz. Podnět lze podat i elektronicky přes elektronickou podatelnu ČOI na adrese https://www.coi.cz/podatelna/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.8.2023 11:03, před rokem

Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.10.2023 18:14, před rokem

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.