Počet nahlášených stížností: | 466 |
Z toho za letošní rok: | 3 |
Stále v řešení: | 8 |
Dobrý den,
dne 9. 5. 2023 jsem koupila v pobočce Tesco v Přelouči kuřecí prsní řízky v domnění, že jsou v akci za 129,9 Kč/kg, jak bylo uvedeno na liště pod zbožím velkým písmem. Nevšimla jsem si, že na nálepce na zboží je malým písmem uvedeno, že tato "clubcard cena" platí až od 10. 5. Zjistila jsem to až doma. Na "Informacích" mi později bylo řečeno, že "se to tak dělá, že si to připravují na druhý den". Považuji toto jednání za nekorektní a účelové.
Pro mě rozdíl 93 Kč na ceně necelého kg masa je značný.
kuřecí prsní řízky - běžná cena 229,9 Kč/kg, v akci od 10. 5. do 16. 5. cena 129,9 Kč/kg
Nevystavovat zboží s akční cenou den dopředu. Vrácení rozdílu v ceně, když byl zákazník takto uveden v omyl.
|
Tweet |
Nabídka zboží, která je tvořena i cenou u něj uvedenou v regále nebo v reklamním letáku, je pro obchodníka závazná. Pokud jinou cenu uvádí a jinou účtuje, dopouští se klamavého jednání a je právem spotřebitele dožadovat se rozdílu v ceně zaplacené navíc.
Stížnost lze podat i přímo na e-mail společnosti Tesco Stores ČR a.s.: info@itesco.cz anebo prostřednictvím bezplatné telefonní linky 800 222 555.
Spotřebitel, který je přesvědčen, že došlo k porušení ustanovení zákona o ochraně spotřebitele, se může obrátit na regionální či ústřední inspektorát České obchodní inspekce. Adresy jednotlivých inspektorátů lze najít na www.coi.cz. Podnět lze podat i elektronicky přes elektronickou podatelnu ČOI na adrese https://www.coi.cz/podatelna/.
Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.