Společnost


Diamond travel s.r.o.

Počet nahlášených stížností:5
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#6701Nevrácení peněz za neuskutečněný zájezd

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
07.05.2015, před 10 lety

Milan Malý

Znění stížnosti

Dobrý den,
zasílám vám tímto stížnost ohledně prapodivných praktik cestovní kanceláře Diamond Travel s.r.o. se sídlem v Praze, Malostranské nám.č. 28/5.
Loňského roku jsem si na těchto internetových stánkách: http://www.on-line-plavby.cz vybral plavbu po Karibiku pro dvě osoby v celkové hodnotě 85 900,-Kč. Podepsal jsem cestovní smlouvu, zájezd jsem řádně zaplatil a čekal na další pokyny a písemnosti potřebné k absolvování zájezdu. Bohužel jsem ještě několik hodin před odletem neobdržel vůbec nic. Proto jsem se okamžitě rozjel do Prahy a podal písemné odstoupení od smlouvy a požadoval navrácení mých peněžních prostředků. Od tohoto okamžiku dělá cestovní kancelář, jako by se nic nestalo. Na písemnosti nereaguje a jediné čeho jsem dosáhl je, že mi tato cestovka vyhrožuje podáním trestního oznámení za údajné poškození jejího dobrého jména.
Celý svůj problém s touto cestovní kanceláří jsem zveřejnil na tomto portálu: http://www.hodnocenicestovek.cz/travel-detail.php?Id=707, kde se to jen hemží kritikou na tuto cestovní kancelář. Můj příspěvek je tu uveden pod datumem 6.4.2015. O těchto negativních hodnoceních jsem se, bohužel dozvěděl až po zaplacení celé ceny mého zájezdu.
Jsem ve styku s rodinou, které se dostalo stejného zacházení od této cestovky. Její příběh je naprosto identický. Cestovka této rodině dluží téměř 200 000,-Kč (4 osoby) a jediného čeho se jí dostalo, jsou výhrůžky ze strany cestovky pražskou kriminálkou !
Za celou cestovkou prý stojí jakási Renata Jelínková, která si prý sama vyrábí kladné recenze na svých internetových stránkách a tím láká případné klienty. Od nich pak inkasuje poměrně vysoké finanční částky, za které pro ně neudělá vůbec nic, a nebo zorganizuje hororové cesty za minimální náklady (viz již zmiňovaný portál).
Jsem přesvědčen, že celé podnikání této cestovky stojí na nestydatém okrádání klientů a na zastrašování a naprosto nevídané aroganci vůči klientům, kteří se domáhají svých práv.


Produkt

viz můj popis stížnosti


Požadované řešení

Okamžité navrácení mých zadržovaných peněz + 10% z ceny, jako náhradu újmy za narušení dovolené.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.5.2015 12:24, před 10 lety

Pořadatel doručí zákazníkovi vhodným způsobem nejpozději sedm dnů před zahájením zájezdu další podrobné a pro zákazníka důležité údaje o všech skutečnostech, které zná, nejsou-li již obsaženy ve smlouvě nebo v potvrzení o zájezdu, anebo v katalogu, který zákazníkovi předal.

Odstoupí-li zákazník od smlouvy proto, že pořadatel porušil svou povinnost, nemá zákazník povinnost platit odstupné. To platí i tehdy, nebyl-li zákazníkovi poskytnut náhradní zájezd.

Při porušení povinnosti, za niž odpovídá, nahradí pořadatel zákazníkovi vedle škody na majetku také újmu za narušení dovolené, zejména byl-li zájezd zmařen nebo podstatně zkrácen.

Nereaguje-li prodávající na e-maily, je vhodné zvolit komunikaci v písemné formě (doručeně, nejlépe s dodejkou). V případě, že prodávající nevrátí spotřebiteli finanční prostředky ve stanovené lhůtě, je možné prodávajícího vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu. Pokud podnikatel nereaguje ani na předžalobní výzvu, je vhodné požádat soud o vydání platebního rozkazu.

Pokud by bylo obdobné jednání běžnou praktikou prodejce, doporučujeme podání trestního oznámení pro trestný čin podvodu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.5.2015 16:02, před 10 lety

Od společnosti jsme ke stížnosti obdrželi následující vyjádření:

Dobrý den,

zasílám vyjádření naší společnosti , bohužel se mi nepodařilo text vložit on-line: S klientem jsme ochotni nalézt smírčí řešení, ale z jeho strany zřejmě není dohoda možná.

Bohužel, tvrzení pana Milana Malého jsou nepravdivá, klientovi byly předány veškeré propozice k zájezdu více než 7 dní před odletem. Klient se po té protiprávně domáhal služeb, které nebyly součástí cestovní smlouvy. Následně ze své vlastní vůle od cestovní smlouvy odstoupil.

Dovolujeme si upozornit, že klient byl prokazatelně seznámen s VSP cestovní kanceláře a vše potvrdil i svým podpisem. Další tvrzení pana Malého jsou nepravdivá, bohužel však se snaží dosáhnout protiprávně vrácení peněz poškozováním jména naší společnosti.

Děkuji a jsem s pozdravem

Renata Jelínková

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
26.5.2015 16:03, před 10 lety


Milan Malý

Dobrý den, je to jen jedna lež za druhou. Pani Jelínková, alias Alexandra Fučimanová, alias ing. Daniel Novák postavila své podnikání jen a jen na podvodech a lžích. Viz tato stránka: http://www.hodnocenicestovek.cz/travel-detail.php?Id=707 (od mého posledního vyjádření tam přibyly další případy). Nikdy se se mnou nesnažila nalézt smírčí řešení.Když jsem se domáhal svých práv, tak mi sdělila, že když chci válku, tak ji budu mít. Nemá jediný důkaz, že mi předala veškeré propozice k zájezdu.Jestliže si myslí, že ano, tak ať je předloží. Nepředala mi vůbec nic. Žádných dalších služeb jsem se protiprávně nedomáhal.Nevím vůbec co tím myslí.
S pozdravem Milan Malý

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.5.2015 10:40, před 10 lety

Podrobnými údaji, které musí pořadatel zákazníkovi doručit nejméně 7 dní před zahájením zájezdu se rozumí zejména:

a) upřesnění údajů stanovených v potvrzení zájezdu,

b) účastní-li se zájezdu nezletilý bez doprovodu osoby, která o něj pečuje, podrobnosti o možnosti spojit se s nezletilým nebo se zástupcem pořadatele v místě pobytu nezletilého,

c) údaje o osobě, na niž se lze během zájezdu obrátit v nesnázích s žádostí o pomoc, především jméno, adresu a číslo telefonu místního zástupce pořadatele a adresu a telefonní číslo zastupitelského úřadu.

Vyžadují-li to okolnosti, předá pořadatel zákazníkovi v téže lhůtě letenku, poukaz k ubytování nebo stravování, doklad nutný pro poskytnutí fakultativních výletů nebo jiný doklad, jehož je pro uskutečnění zájezdu třeba.

Nesplní-li pořadatel tuto povinnost, například není-li možné se zájezdu účastnit z důvodu nepředání letenky, může zákazník od smlouvy odstoupit bez povinnosti platit odstupné.

Doklad prokazující splnění výše uvedené povinnosti vůči zákazníkovi je možné přiložit ke komentáři této stížnosti a tím podložit argumentaci ve prospěch pořadatele.

Jestliže budou strany trvat nadále na svých tvrzeních a nedojdou-li k dosažení dohody, budeme nuceni stížnost uzavřít. Spor pak bude možné řešit pouze v občanskoprávním řízení.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.9.2015 14:35, před 9 lety

Vzhledem k výše uvedenému žádáme spotřebitele o doplnění informací o tom, v jaké fázi se stížnost nachází a o její případné uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.10.2015 17:29, před 9 lety

Spotřebitel již nevyužil možnosti přidat k případu své vyjádření, stížnost tedy uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.