Společnost


Dopravní podnik měst Liberce a Jablonce nad Nisou, a.s.

Počet nahlášených stížností:112
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:7
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#67016Příjezdy na zastávku dřív

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 18 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
14.05.2023, před rokem

Daniel Nosek

Znění stížnosti

Řidič linky cislo 12 jel o 2 minuty dřív než je v jízdním řádě nepustil mě do autobusu přestože mě viděl jak jsem doběhl k autobusu a drze odjel stalo se to na Dozinkovy a měl jet ve 14:51 v neděli 14. Května díky za pochopení


Produkt

Linka 12


Požadované řešení

Domluva či postih


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.5.2023 09:55, před rokem

Stížnosti směřující vůči nedodržování jízdního a přepravního řádu je vhodné a účelné v těchto případech směřovat přímo na konkrétního dopravce prostřednictvím jeho zákaznické telefonní linky či webového formuláře.

Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.

Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi obrátit přímo na Dopravní podnik měst Liberce a Jablonce nad Nisou e-mailem na adresu: dpmlj@dpmlj.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.8.2023 11:11, před rokem

Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.11.2023 15:58, před rokem

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.